خبرگزاری کار ایران

در دومین جلسه کمیته حمل و نقل کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی اصفهان مطرح شد:

راه اندازی پروازهای بار هوایی نیازمند حمایت سازمان توسعه تجارت است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۶۲

با تجاری سازی کارگو ترمینال و استفاده از نظرمهندسان مشاور می توان برای انتقال سریع تر کالاها اقدام کرد.

ایلنا: مدیر پایانه بار هوایی اصفهان نیز در دومین جلسه کمیته حمل و نقل کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی اصفهان گفت: راه اندازی پروازهای بار هوایی نیازمند حمایت سازمان توسعه تجارت است تا با اختصاص یارانه به بار هوایی زمینه تقویت این پایانه را فراهم می سازد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمدرضا نیکبخت افزود: علیرغم ایجاد ساختار فیزیکی پایانه بار هوایی و عقد قرارداد با شرکت های هواپیمایی و رقابتی شدن قیمت حمل بار هوایی متاسفانه صادرکنندگان استان از این ظرفیت درون استانی استفاده نمی کنند و همچنان با تقبل هزینه حمل اصفهان تا فرودگاه امام از طریق این فرودگاه بار خود را ارسال می کنند.

«محمد میرانی» دیگر عضو این کمیته خواستار ایجاد شرکت های حمل و نقل بین المللی در اصفهان شد و گفت: تشکیل این شرکت می تواند به توسعه و تقویت حمل و نقل استان در بخش هوایی، دریایی و ریلی کمک کند.

وی تاکید کرد: اختصاص یک پرواز چارتر به بار هوایی مستلزم هزینه بسیاری برای کارگو است.

«روشنک امامی» مسوول کمیته تجاری سازی اختراعات کمیسیون تجارت اتاق اصفهان در این جلسه تصریح کرد: تجاری سازی کارگو ترمینال با استفاده از مهندسان مشاور می تواند در راه اندازی این مجموعه تسریع ایجاد کند.

وی تاکید کرد: طراح و مشاور پروژه باید تا بهره برداری آن در کنار پروژه باشند و نواقص احتمالی را برطرف کنند که برای راه اندازی کارگو ترمینال باید از ظرفیت های استان و استان های همسایه برای انتقال سریع تر کالاها استفاده کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز