خبرگزاری کار ایران

در سی و چهارمین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان مطرح شد:

سازمان‌های دولتی اهتمام جدی‌تری در اجرای مصوبات شورای گفت و گو داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۰۰

در حال حاضر شورای گفت و گو اصفهان در بخش‌های بانکی، مالیاتی، بیمه تامین اجتماعی مصوباتی داشته است ولی سازمان‌های دولتی باید اهتمام جدی تری در اجرای این مصوبات داشته باشند.

ایلنا: رییس اتاق بازرگانی اصفهان در سی و چهارمین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به تشکیل نشست روسای اتاق‌های بازرگانی منطقه چهار شامل استان‌های اصفهان، یزد، چهارمحال بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد و فارس در اتاق اصفهان گفت: در این نشست تقویت و توسعه گردشگری در این منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، خسرو کسائیان، در بخش دیگری از سخنان خود به شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: برخی از مصوبات شورای گفت‌و‌گو اجرایی و برخی نیز اجرا نمی‌شود.

وی افزود: با اینکه شورای گفت‌و‌گو اصفهان در بخش‌های بانکی، مالیاتی، بیمه تامین اجتماعی مصوباتی داشته است ولی سازمان‌های دولتی باید اهتمام جدی تری در اجرای این مصوبات داشته باشند.

«محمود اسلامیان» نایب رییس اتاق اصفهان نیز در این جلسه خواستار استفاده از ظرفیت‌های تعاملی موجود بین دولت و بخش خصوصی شد.

وی خواستار فعال شدن تشکل‌های اقتصادی در موضوع آب شد و گفت: بحران آب در استان موضوع بسیار مهم است و همه بخش‌های استان باید در این موضوع حساسیت بیشتری داشته باشند.

عضو هیات رییسه اتاق ایران اقتصاد دولتی را مهم‌ترین چالش اقتصاد ایران دانست و گفت: تا اقتصاد ایران از زنجیره اقتصاد دولتی آزاد نشود مشکلات آن حل نمی‌شود.

وی با اشاره به درآمد زایی سالانه ۱۰۰ میلیارد دلاری نفت در اقتصاد کشور سال‌های گذشته و موثر نبودن در توسعه اقتصادی کشور گفت: آزاد سازی اقتصاد باید در اولویت دولتمردان قرار گیرد.

«زهرا اخوان نسب» عضو هیات نمایندگان اتاق اصفهان نیز در این جلسه پیشنهاد تشکیل شعبه کانون زنان بازرگان ایران در اصفهان را ارایه کرد و گفت: هدف از راه اندازی این کانون توانمند سازی بانوان در عرصه اقتصادی است.

وی با اشاره به حضور ۷۰ درصدی بانوان در دانشگاه‌ها گفت: جامعه زنان امروز کشور جویای شغل است و باید این واقعیت از نظر جامعه مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: زنان امروز مانند مردان بار هزینه‌های خانواده را به دوش می‌شکند و باید ساختار و فرهنگ جامعه را برای اشتغال آنان آماده ساخت.

اخوان نسب تعداد شعب کانون زنان را در هشت استان کشور اعلام کرد و گفت: اتاق اصفهان از جمله اتاق‌های بازرگانی است که دارای کمیسیون تخصصی بانوان است و دایر شدن شعبه این کانون می‌تواند به افزایش آگاهی بانوان به فعالیت‌های اقتصادی کمک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز