خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات استان خبر داد:

راه‌اندازی اتاق مطبوعات در ساختمان شرکت مخابرات استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۱۱

مدیر عامل شرکت مخابرات استان اصفهان در نشست با مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان، اصفهان را شاهراه ارتباطی و مخابراتی کشورعنوان کرد این شهر را گلوگاه بسیار ارزشمندی برای توسعه ارتباطات در کشور دانست.

ایلنا: مدیر عامل شرکت مخابرات استان اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان در حوزه رسانه ظرفیت‌های بالایی دارد و در عین‌حال در کشور مظلوم واقع شده است، گفت: اصحاب رسانه مخابرات را خانه خود بدانند و تعامل بیشتر و نزدیکتری با آن داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حسین کشایی تصریح کرد: بر اساس شاخص‌های موجود، ظرفیت اصفهان بزرگ به اندازه ۱۰ درصد از کل ظرفیت کشور در همه حوزه‌هاست.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان با اشاره به آمارهای برخورداری مردم اصفهان از تلفن ثابت و همراه در کشور گفت: ۸۵ درصد مردم اصفهان از تلفن همراه برخوردارند و ۴۵ درصد مردم اصفهان نیز از نعمت تلفن ثابت بهره‌مند شده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جغرافیای اصفهان گونه‌ای است که برای توسعه مناسبات خود نیازمند به تقویت رسانه است، خاطرنشان کرد: ظرفیت‌هایی که در اصفهان موجود است در کمتر شهری در جهان‌دیده می‌شود.

» کشایی «از روی‌آوردن مردم به شبکه‌های اجتماعی خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون نفر در جهان عضو فیس‌بوک هستند و براساس برآورد‌ها قریب به ۱۸ میلیون ایرانی با این شبکه در ارتباط هستند که اغلب در سن ۱۶ تا ۲۳ سال قرار دارند.

وی بر ضرورت آشنایی فعالان فرهنگی با فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تاکید کرد و افزود: فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی محیطی است که در اختیار همه قرار دارد و شرکت مخابرات سامانه لازم را در اختیار مردم قرار می‌دهد، ولی ضرورت دارد که کاربرد، منافع و مضرات آن از سوی دستگاه‌های متولی و نهادهای فرهنگی به اطلاع مردم رسانده شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان در ادامه افزود: فضاهای مجازی باید بستری شود تا انسان‌های فرهنگی بیشتر در این فضا فعالیت داشته باشند.

وی از راه‌اندازی اتاق مطبوعات در ساختمان شرکت مخابرات استان اصفهان خبر داد و گفت: در تلاش هستیم شرکت مخابرات را از یک شرکت خدماتی صرف به یک سازمان اجتماعی در جامعه تبدیل کنیم و معتقدیم فضای رسانه در این زمینه می‌تواند به ما کمک کند.

مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان هم در این نشست با قدردانی از همکاریهای مدیر عامل در زمینه‌های مختلف با خانه مطبوعات استان گفت: مخابرات، زیر ساخت ارتباطات است و همه افراد بشر مدیون ارتباطات هستند.

منصور گلناری نیز با بیان اینکه با حضور مدیریت جدید در مخابرات استان بویژه در بخش روابط عمومی ارتباطات با رسانه‌ها تقویت شده است افزود: مطبوعات استان از یک سو ظرفیت‌های لازم برای تهییج دارند و از سوی دیگر به صورت پراکنده فعالیت دارند که اگر به صورت تعریف شده باشد بسیار مفید‌تر است.

در پایان این نشست با اهداء لوح و کتاب از همکاری مدیر عامل شرکت مخابرات استان اصفهان با خانه مطبوعات و خبرنگاران قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز