خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر استان اصفهان در جلسه انتخاب اعضای مجمع عمومی تعاونی های اصفهان:

امیدواریم دولت بتواند با رویکرد مثبت در راستای تقویت تعاونی های کارگران گام بردارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۷۳

در این نشست در رابطه با مشکلات اتحادیه و تحریم‌ها رکود اقتصادی، افت ارزش ریال، کاهش قدرت خرید کارگران، مشکل نقدینگی وعوامل موثری که در جریان گردش کار بنگاه‌های اقتصادی موثر است مطرح شد.

با حضورمدیران تعاونی‌های مصرف کارگران اصفهان و به منظور انتخاب اعضای مجمع عمومی تعاونی‌های کارگران استان اصفهان ۲۵ آذرماه جلسه‌ای در اتحادیه تعاونی‌های مصرف برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، دبیر اجرایی خانه کارگر استان اصفهان درابتدای این نشست، با اشاره به اینکه نمایندگان منتخب گذشته تعاونی‌های مصرف کارگران، گزارشی از عملکرد یک ساله خود ارائه نمودند افزود: در این نشست برنحوه میزان تقسیم سود بر اساس فروش اموال و اختصاص آن به سهامداران اولیه و میزان خرید اعضا و نحوه فروش اموال وسیاست گذاری آن و سایرموارد مرتبط نیز صحبت شد.
اصغر برشان، با بیان اینکه ادامه این نشست با محوریت نماینده هیئت مدیره، نماینده اداره کل کار و تعاون و رفاه اجتماعی استان برگزارشد گفت: در این نشست در رابطه با مشکلات اتحادیه و تحریم‌ها رکود اقتصادی، افت ارزش ریال، کاهش قدرت خرید کارگران، مشکل نقدینگی وعوامل موثری که در جریان گردش کار بنگاه‌های اقتصادی موثر است مطرح شد.
وی با اشاره به لجبازی‌ها و عدم همکاری دولت‌ها نهم و دهم که علیه اتحادیه امکان در جریان بود گفت: خوشبختانه این عدم همکاری‌ها نتوانست ضربه‌ای به پیکر اتحادیه وارد کند که این مسئله به دلیل تدبیرو درایت مسئولان اتحادیه بود.
وی اضافه کرد: این اتحادیه به لطف خدا و حمایت تعاونی‌ها توانست از این ازمون وکارشکنی‌ها سربلند بیرون آید.
برشان؛ با اشاره به انتخابات۲۴ خرداد و سکانداری دولت به دست مردی با تدبیر که آیینه تمام نمای تاریخ انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف ستادی و اجرایی درکشوراست افزود: امیدواریم این دولت بتواند با رویکردی که در راستای تقویت تعاونی‌ها و اختصاص درسبد کالا به اقشار مختلف از جمله کارگران گام بردارد.
دبیر اجرایی خانه کارگر استان اصفهان گفت: اختصاص سبد کالا برای بن کارگری عاملی است که باعثبهبود بحثدستمزد کارگران است که این مسئله دارای اثر ضد تورمی و نقش تامین معیشت کارگران و مزد بگیران است.
وی بیان داشت: بهترین و گسترده‌ترین شبکه توزیع که تجربه موفقیت در توزیع کالای بنی را دارد در راستای تقویت تعاونی‌های کارگری بوده است که همین مسئله نقش منتخبین مجمع را مشخص می‌کند.
برشان، خواستار کاندیداتوری افراد کاردان و کار‌شناس و باتجربه و توانمند جهت منتخبین مجمع تعاونی‌های مصرف کارگران استان اصفهان شد.
گفتنی است در این نشست نمایندگانی از تعاونی‌های مصرف کارگران صنوف، بهزیستی اصفهان، خبازان اصفهان، سیمان اصفهان، کارخانه قند اصفهان و فولاد مبارکه حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز