خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان در نشست شورای همانگی مدیران این سازمان؛

تقویت اقتصاد کشور به توسعه بخش کشاورزی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۵۸

مقابله با تحریم ها و رفع مشکلات اقتصادی در گرو پیشرفت و خودکفایی در زمینه کشاورزی است.

ایلنا: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: با توجه به استقبال مردم در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و شعارهای دولت تدبیرو امید، همه موظف هستیم طبق قانون حاکم بر جمهوری اسلامی ایران مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری، فعالیت های خود را براساس قانون و در راستای رشد و بالندگی کشور دنبال کنیم وقانون فصل الخطاب همه امور است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ قدرت اله قاسمی در ادامه افزود: چالش های موجود جامعه امروز شامل؛ تورم، گرانی، نبود امکانات و محدویت های بین المللی است که اگر همه این موارد را کنار هم بگذاریم، تقویت اقتصاد کشور به توسعه بخش کشاورزی است، زیرا دربخش کشاورزی وابستگی خاک، آب و تکنولوژی وجود ندارد ومصداق آن خود کفایی گندم درسال ۱۳۸۳ است.

وی با اشاره به محدودیت های خشکسالی ۷ سال گذشته افزود: نباید متکی به یک نوع تولید خاص باشیم بلکه باداشتن محدودیت ها در تولیدات محصولات پر مصرف آب، باید به دنیال تولید محصولاتی باشیم که آب کمتر ی مصرف می کنند و بیشترین بهره وری را دارند که بامدیریت صحیح، دقیق و برنامه ریزی شده محقق خواهد شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با اشاره به اصل هم افزایی نیروها بخش کشاورزی گفت: باید با اصل هم افزایی به سمت هدف آرمانی که منطبق بر سیاست های دولت می باشد برای خدمت به کشاورزان و جامعه تلاش کنیم و بگونه ای برنامه ریزی کنیم تا اشتغال در مشاغل بخش کشاورزی به سمتی هدایت شود که آب کمتری را برای تولید نیاز داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز