خبرگزاری کار ایران

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان:

۲۳۲فقره سرقت در پرونده سارق معتاد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۴۹

فرد معتادی که برای تامین مواد مصرفی خود به سرقت های خرد دست می زد، پس از دستگیری توسط ماموران پلیس اصفهان به ۲۳۲ فقره سرقت اعتراف کرد.

ایلنا: سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در یکی از مناطق شهر اصفهان ماموران گشت های ویژه پلیس مرکز استان پس از یک کار تحقیقاتی گسترده فردی ۳۵ ساله را دستگیر کردند.

به گزارش خبرگزاری " ایلنا " از اصفهان؛ سرهنگ " ستار خسروی " اظهار داشت: با انتقال این متهم، کارآگاهان تحقیقات تخصصی خود را بر روی سرقت های انجام شده توسط متهم آغاز کردند و با استفاه از اصول کشف علمی جرم و جمع آوری ادله های لازم جرم وی را وادار به اعتراف کردند.

سرهنگ " خسروی " تصریح کرد: سرانجام متهم که فردی بیکار و معتاد به مواد مخدر از نوع هروئین است به ۳۴ فقره سرقت داخل خودرو و ۱۹۸ فقره سایر سرقت های خرد دیگر اعتراف کرد.

این مقام انتظامی ادامه داد: بررسی های صورت گرفته نشان می دهد که بیشتر سرقت های صورت گرفته توسط این فرد سرقت های خرد و بی اهمیت بوده که متهم تنها برای تامین هزینه مواد مصرفی خود مرتکب این نوع سرقت ها می شده است.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان، گفت: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب سرقت های صورت گرفته در این خصوص پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز