خبرگزاری کار ایران

در ۶ ماهه اول سال جاری و توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان صورت گرفت:

ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از ۱۵۰ نفر از اتباع خارجی در استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۶۲

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان طی شش ماهه اول سال جاری برای تعداد ۱۵۶ نفر از پناهندگان افغانی در استان آموزش های مهارتی برگزار کرده است.

ایلنا: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان طی شش ماهه اول سال جاری برای تعداد ۱۵۶ نفر از پناهندگان افغانی در استان آموزش‌های مهارتی برگزار کرده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به اجرای مفاد تفاهم نامه سه جانبه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، وزارت کشور و کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در استان اصفهان اظهار داشت: طی شش ماهه اول سال جاری برای تعداد ۱۵۶ نفر از خواهران و برادران پناهنده افغانی در شهرهای اصفهان، خمینی شهر، فلاورجان، نجف آباد و کاشان آموزشهای مهارتی در رشته‌های تعمیرکار برق خودرو، برق صنعتی، زعفران کاری، پرورش دهنده گیاهان داروئی، پرورش دهنده قارچ خوراکی، بچه گانه دوز و دخترانه دوز، قلاب باف چرم و جیر، روبان دوز، درودگری، جوشکاری E۲، جوشکاری E۳ و تعمیرکار اتومبیل سواری برگزار شده است.
ابوطالب جلالی، همچنین برگزاری جلسات با نماینده کمیساریای سازمان ملل مستقر در استان ونمایندگان اداره اتباع خارجی استانداری جهت نیازسنجی دوره‌های مهارتی مورد نیاز اتباع، بازرسی در طول برگزاری دوره‌های آموزشی به همراه نمایندگان کمیساریا و اداره اتباع، ارائه گزارش مالی به کار‌شناسان کمیساریا، حضور در همایش‌ها و نمایشگاه‌های برگزار شده را از جمله فعالیت‌های انجام شده پس از انعقاد تفاهم نامه عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز