خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان خبر داد:

برگزاری همایش آموزش منطقه‌ای کمیته‌های انضباطی کار در مخابرات اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۵۹

همایش آموزشی منطقه ای کمیته های انضباطی کار با حضور اعضای کمیته های ۴ استان اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری و کرمان در مخابرات اصفهان برگزار شد.

ایلنا: مدیر عامل شرکت مخابرات استان اصفهان با بیان اینکه مدیران و کارکنان ما خلاء بزرگی راجع به آشنایی با قانون کار دارند، گفت: با واگذاری مخابرات به بخش خصوصی علاوه بر پیدایش موارد بسیار مطلوب، قطعا «با یکسری مشکلات خاص مواجه هستیم که اگر به آن پرداخته نشود با مشکلات حادتری مواجه خواهیم شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ حسین کشایی با تاکید بر اینکه شرکت باید شرایط جدیدی را به واسطه اعمال قانون کار شناسایی و تمهیدات لازم را اتخاذ کند، افزود: کمیته‌های انضباطی باید ضمن آگاهی از جایگاه مهم خود، تعامل بین مدیر عاملان و مدیران اداره‌های کار استانی را نیز فراهم کنند.

وی اشاره کرد: لازم و ضروری است که اعضاء کمیته‌ها در فراگیری روشهای جدید و قوانین ارائه شده در این خصوص آشنایی پیدا کنند و نسبت به فراگیری آن همت گمارند و در انتشار آموخته‌های خود در جهت منافع سازمان و حمایت از همکاران تلاش کنند.

حجت الاسلام» سید فاضل امیر جهانی «مدیر کل هماهنگی کمیته کار شرکت مخابرات ایران هم هدف از برپایی این همایش را آشنایی با آیین نامه انضباطی کار در شرکت مخابرات ایران عنوان کرد و گفت: در این همایش مباحثی همچون مراحل حل اختلاف از نظر قانون کار، چگونگی تشکیل هیئت تشخیص و نحوه تشکیل هیئت حل اختلاف برای حضار ارائه و سپس به بحثو تبادل نظر پرداختند.

همایش آموزشی منطقه‌ای کمیته‌های انضباطی کار با حضور اعضای کمیته‌های ۴ استان اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری و کرمان به مدت یکروز در شرکت مخابرات استان اصفهان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز