خبرگزاری کار ایران

همزمان با آغاز فصل زمستان صورت گرفت:

راهداران استان اصفهان درآماده باش کامل / / در استان اصفهان، ۱۷۰ نقطه حادثه خیز وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۱۷

استان اصفهان با قرارگرفتن در مرکز کشور، حلقه اتصال کریدورشمال به جنوب و شرق به غرب کشوراست / تردد بالایی برخوردار است به همین جهت و با آغاز فصل سرما ۶۵۶ نفر نیروی راهداراستان اصفهان درآماده باش کامل برای حفاظت از جاده های استان اصفهان اقدام می کنند.

ایلنا: مدیر کل راه وشهرسازی استان اصفهان از آماده باش کامل راهداران این استان همزمان با آغاز فصل زمستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " محمود محمود زاده " با بیان این نکته که این استان اصفهان به دلیل همجواری با ۹ استان واتصال کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور دارای بار ترافیکی بالایی است، افزود: با توجه به شروع فصل سرما ۱۱ هزار کیلومتر از راههای همسنگ استان در معرض بارش برف و یخبندان قرار دارد که نگهداری و بازگشایی راهها هزینه‌های بسیاری در بر دارد.

وی با اشاره به آمار و ارقام، وضعیت راههای استان اصفهان را در بعد داخلی نسبت به سایر استانهای کشور مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: از بعد ملی به دلیل حجم بالای تردد و ترافیک راههای استان اصفهان جوابگوی حمل و نقل بار کشور نمی‌باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به آغاز زمستان از تجهیز راهدارخانه‌ها و ماشین‌آلات راهداری خبر داد و اعلام کرد: ۱۰۰ اکیپ راهداری در راههای استان مستقر شده‌اند و ۶۵ اکیپ ثابت و ۳۵ اکیپ موقت با ۴۰۰ دستگاه ماشین سبک و سنگین در قالب ۶۵۶ نفر نیرو در راستای خدمتگذاری به مردم عزیز به صورت شبانه‌روزی در آماده‌باش کامل قرار دارند.

وی با اشاره به اقدامات موثر این اداره کل در رفع نقاط پرحادثه گفت: در استان اصفهان ۱۷۰ نقطه پرحادثه شناسایی شده است که رفع تمامی این نقاط اعتبار قابل ملاحظه‌ای نیاز دارد.

" محمودزاده "، از ایمن‌سازی این نقاط خبر داد و اظهار داشت: تاکنون با نصب تابلوهای هشدار دهنده، حفاظ و گاردریل در ایمن‌سازی این نقاط کوشا بوده‌ایم.

وی علت بیشتر تصادفات رانندگی را خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان عنوان کرد و گفت: در این راستا نیز این اداره کل با همکاری خیرین استان اقدام به ساخت ساختمانهای کوچک بین‌راهی در قالب مسجد، فروشگاه، پارکینگ، محل بازی کودکان و… نموده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از مسافرین خواست قبل از سفر ضمن تجهیز خودروی خود به وسایل ایمنی و زنجیر چرخ با شماره‌های سامانه گویای۱۴۱، تلفن همراه ۰۹۱۳۳۲۸۸۰۰۰، تلفن‌های ۶۶۸۶۴۴۶،۶۶۹۷۳۷۳ و یا از طریق سایت www. isfrud. ir از آخرین وضعیت جوی و راههای استان اصفهان مطلع شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز