خبرگزاری کار ایران

در شهرستان فریدن برگزار شد:

کارگروه آموزشی مصرف بهینه آب برای بانوان

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۹۲

کارگروه بانوان و خانواده شهرستان فریدن در غرب استان اصفهان با موضوع مدیریت مصرف آب با حضور فرماندار، جمعی از مسئولین و گروهی از بانوان شاغل و خانه‌دار شهرستان، در هفته پایانی آذر ماه برگزار شد.

ایلنا: با توجه به چالش‌های فراروی آبفای استان اصفهان در بخش تأمین و توزیع آب شرب و بهداشتی شهروندان استان، به منظور فرهنگ سازی در زمینه صرفه جویی در مصرف آب، در میان گروه‌های مختلف مصرف از جمله بانوان شاغل و خانه دار، کارگروه‌های آب با محوریت مصرف آب در شهرستان‌های استان اصفهان برگزار می‌شود که نخستین کارگروه آن در شهرستان فریدن بود.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ در همین راستا کارگروه بانوان و خانواده شهرستان فریدن در غرب استان اصفهان با موضوع مدیریت مصرف آب با حضور فرماندار، جمعی از مسئولین و گروهی از بانوان شاغل و خانه‌دار شهرستان، در هفته پایانی آذر ماه برگزار شد.
در این کارگروه راهکارهای صرفه‌جویی در مصرف آب به صورت فایل تصویری ارائه شد و همزمان شیرآلات کاهنده مصرف آب و انواع پرلاتور‌ها توسط کار‌شناسان حوزه مدیریت مصرف آب آبفای استان، جهت حاضرین در جلسه نمایش داده شد.
این جلسه با ایجاد بحث‌های دو طرفه بین بانوان شاغل درآبفای استان اصفهان بعنوان سفیران صرفه جویی درمصرف آب و بانوان حاضر در جلسه ادامه یافته و در ‌‌نهایت با توزیع بسته‌های فرهنگی در بین حاضرین و توصیه‌ها و رهنمودهای مسئولین فرهنگی شهرستان پایان یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز