خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان خبر داد:

برگزاری همایش تجلیل از خادمان فرهنگ مکتوب دراستان اصفهان؛ بهمن ۹۲

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۸۵

ناشرانی در برنامه همایش تجلیل از خادمان فرهنگ مکتوب استان اصفهان حضور می یابند که آثارآن ها از ابتدای مهرماه سال ۹۱ تا پایان شهریورماه ۹۲ به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ارایه شده باشد.

ایلنا: مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان، با اشاره به برگزاری همایش " تجلیل از خادمان فرهنگ مکتوب " استان اصفهان در بهمن ماه سال جاری گفت: امسال، یک هزار ۴۰۰عنوان کتاب واجد شرایط برای حضور در این جشنواره داریم.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین " محمد قطبی " ادامه داد: این جشنواره مختص کتاب هایی است که در اصفهان مجوز گرفته و توسط ناشران اصفهانی منتشر می شود که پس از چاپ یک نسخه از آن به کتابخانه ملی، به خانه کتاب اصفهان و تهران ارسال می شود.

وی اظهار داشت: فرایند داوری آثار به شکل غربالگری است به این معنا که در ابتدا کتاب های وصول شده توسط داوران متخصص بررسی و امتیاز بندی می شوند و سپس شورای بررسی کتاب که دارای اعضای متخصص در رشته های مختلف است از میان کتاب های دارای امتیاز بالا کتاب هایی را انتخاب و در همایش ارائه می شوند.

" قطبی " تصریح کرد: به جز کتاب های فنی و علوم پایه که ظرف ۲۴ ساعت مجوز نشر آنها صادر می شود و برخی کتاب هایی که نیازمند مجوز از تهران هستند، اداره ارشاد اصفهان ظرف دو تا سه هفته مجوز چاپ کتاب را برای ناشر صادر می کند و پس از صحافی، ناشر ۶ تا ۱۰ نسخه از این کتاب را به ارشاد تحویل می‌دهد که این فرایند اعلام وصول نام دارد.

وی با اشاره به شرایط اطلاق برچسب وصول به یک کتاب تاکید کرد: کتاب های مورد نظر باید به ناشر ارائه و مواردی شبیه شابک و فیپا را دریافت کرده باشند که در ادامه این کتاب به اداره ارشاد اصفهان ارسال می شود.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به اقدامات این اداره در راستای تقویت فرهنگ کتاب‌خوانی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب و همایش تجلیل از فرهنگ خادمان مکتوب جشنواره هایی هستند که همه ساله به همت ارشاد استانبرگزار می شوند.

.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز