خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان استانی؛

حمیدرضا ابراهیم کرمانی شهردار زازران منصوب شد

کد خبر : ۱۳۲۳۸۵

در مراسمی باحضور معاون امورعمرانی استانداری اصفهان، نماینده مردم فلاورجان در مجلس و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی، شهرداری زازران رسما افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد.

ایلنا: در مراسمی باحضور معاون امورعمرانی استانداری اصفهان، نماینده مردم فلاورجان در مجلس و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی، شهرداری زازران رسما افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، در این ائین؛ محمد علی طرفه؛ معاون عمرانی استاندار نقش مردم سخت کوش شهر زازران در عرصه‌های انقلاب اسلامی خصوصا دفاع مقدس و عرصه‌های سیاسی را یادآور شد و گفت: شهر زازران حمایت و توجه ویژه مسئولین اجرایی را می‌طلبد وباید با همت و تلاش وتامین اعتبارات و منابع لازم وهمچنین یاری وحمایت اهالی زحمت کش آن، بتوان امکانات رفاهی و اجتماعی مناسبی را یرای این شهر فراهم نمود.
حجت السلام و المسلمین موسوی نماینده مرده شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی توجه بیشتر مسئولین را نسبت رفع مشکلات شهرستان فلاورجان و شهر زازران خواستار شد و از تلاشهای صورت گرفته برای تاسیس شهرداری زازران نیز قدردانی کرد.
مؤمنی فرماندار شهرستان فلاورجان نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته وبیان بخشی از نیازهای شهرستان، از اولین شهردار زازران درخواست نمود که برای مدیریت و آبادنی این شهر تلاش و همت خود را بکار گیرد.
درپایان این آیین ضمن تقدیر و تجلیل ده نفر از نخبگا ن جوان علمی، فرهنگی و ورزشی شهر زازران، حکم صادره از سوی دکتر زرگرپور استاندار اصفهان به آقای حمیدرضا ابراهیم کرمانی به عنوان اولین شهردار شهر زازران تقدیم شد.
وی متولد ۱۳۴۷ و دانشجوی کار‌شناسی روابط عمومی است و تاکنون درمسئولیت‌های گوناگون در شهرداری‌های چمگردان، چرمهین، فرمانداری نجف آباد، شهرداری درچه و معاونت و سرپرستی شهرداری ابریشم انجام وظیفه نموده است.
گفتنی است در مراسم مذکور محمد رضا کمالی از اعضای شورای این شهر ضمن ارائه گزارشی از پیشینهٔ پر افتخار فرهنگی و اجتماعی شهر زازران، بخشی از مشکلات رفاهی، و معیشتی واجتماعی مردم زحمت کش و عوامل توسعه نیافتگی این منطقه را در مقایسه با شهر‌ها و مناطق اطراف بیان نمود وخواستار توجه بیشتر مسئولین نسبت به رفع مشکلات مورد نظر شد. در پایان این مراسم ساختمان و دفتر شهرداری زازران با حضور مسئولین افتتاح شد.
حائز اهمیت است، شهر زازران باوسعت ۶ میلیون متر مربع، جمعیتی بالغ بر ۹ هزار نفر را خودجای داده در ۷ کیلومتری شهر اصفهان واقع شده است. این شهر قبلا به عنوان بزرگ‌ترین روستای کشور بود و از نظر موقعیت جغرافیایی به شهرهای درچه، فلاورجان، قهدریجان و کوشک محدود است.
مردم این منطقه اغلب از طبقه کم در آمد جامعه و از طریق شغل کشاورزی، کارگری و… امرار معاش می‌کنند. شهر زازران علیرغم همه کمبود‌ها و مشکلات رفاهی و اجتماعی، بیش از پنجاه شهید و ده‌ها جانباز و آزاده سرافراز را تقدیم انقلاب اسلامی نموده واز گذشته تا کنون با تربیت بزرگان علمی و فرهنگی، نقش مهمی درگسترش و ترویج فرهنگ اسلامی خصوصا در مناطق اطراف داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز