خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان های شهرداری اصفهان خبر داد:

طراحی سایت های ویژه پارک های موضوعی در مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان در سال آینده

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۸۰

طراحی سایت های ویژه پارک های موضوعی در مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان از مهمترین سیاست های سازمان زیباسازی در سال آینده است.

ایلنا: معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان در جلسه شورای سازمان زیباسازی گفت: دستیابی به سیما و منظر مطلوب شهری با حفظ هویت و ترویج معماری ایرانی - اسلامی در سطح شهر اصفهان، ایجاد نماد‌ها، نشانه‌ها و احجام مناسب در مکان‌ها و محوطه‌های ویژه شهر با رویکرد هدایت و توسعه کاربرد هنر ایرانی - اسلامی شهری، افزایش کارآیی فضا‌ها، محوطه‌ها و مبلمان شهری و تجهیز آن‌ها با اسباب و لوازم مورد نیاز با توجه به شرایط بومی و اقلیمی از مهم‌ترین اهداف سازمان زیباسازی شهرداری است.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ مهدی جمالی‌نژاد با اشاره به استاندارد سازی و تنظیم ضوابط و مقررات زیباسازی با توجه به شرایط احتماعی، فرهنگی و اقلیمی اصفهان تصریح کرد: افزایش آرامش و نشاط عمومی و ارتقای سلامت روانی - اجتماعی شهروندان و گردشگران از دیگر برنامه‌های سازمان زیباسازی شهر است.
معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان افزود: در این راستا عملکرد سازمان در سال ۹۲ مورد بررسی قرار گرفت و سیاست‌ها و راهبردهای سال آتی مشخص شد.
جمالی‌نژاد در خصوص سیاست‌های سازمان زیباسازی در سال ۹۳ خاطرنشان کرد: طراحی سایت‌های ویژه پارک‌های موضوعی در مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان از مهم‌ترین سیاست‌های سازمان در سال آینده است.
وی اظهار داشت: این پارک‌ها در دسته بندی موضوعی از قبیل خالق‌شناسی، شناخت مباحثارزشی، توسعه پایدار، خلاقیت، مشاغل، معلولان، تعامل، ورزشی، شناخت فرهنگی و طراحی و ایجاد می‌شود.
وی اضافه کرد: سازمان زیباسازی در سال آینده به سمت و سوی اجرای پروژه‌های فاخر و ماندگار در شهر اصفهان حرکت خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز