خبرگزاری کار ایران

با حضور۱۳۰ نفر از بهداشتیاران و مهندسین بهداشت حرفه ای واحدهای اقتصادی استان اصفهان:

سومین جلسه آموزش تخصصی مسئولین خانه های بهداشت کارگری برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۱۷

سومین جلسه آموزش تخصصی مسئولین خانه‌های بهداشت کارگری استان با حضور۱۳۰ نفر از بهداشت یاران و مهندسین بهداشت حرفه‌ای درسالن شهید بهشتی اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی در ۲مبحثتخصصی برگزار شد.

ایلنا: سومین جلسه آموزش تخصصی مسئولین خانه‌های بهداشت کارگری استان با حضور۱۳۰ نفر از بهداشت یاران و مهندسین بهداشت حرفه‌ای درسالن شهید بهشتی اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی در ۲مبحثتخصصی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، درنیمه اول جلسه مذکور معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان اصفهان به عنوان بازرس اداره کار و کار‌شناس رسمی دادگستری در رشته حوادثو نایب رئیس گروه ۱۱ ایمنی و حوادثکانون کار‌شناسان رسمی استان اصفهان، به عنوان مدرس تخصصی کارگاه آموزشی با موضوع مروری برحوادثتجربه‌ای برای پیشگیری بودند که مباحثقوانین موجود در کشور، وظایف کارفرمایان، کارگران، پیمانکاران، مقاطعه کاران، خویش فرمایان، کارگران، را مطابق با قانون کار جمهوری اسلامی ایران و آئین نامه‌های حفاظت و بهداشت کار و سایر قوانین را تشریح نمودند.

این کار‌شناسان همچنین با ارائه تصاویر از حوادثدر کارگاه‌ها، اماکن عمومی، منازل وغیره علل وقوع حوادثو راههای پیشگیری وجرقه‌های لازم جهت توجه ویژه افراد حاضر درجلسه در راستای توجه به امر ایمنی و جلوگیری از حوادثرا مورد تاکید قرار داده و بیان داشتند: در حوزه پیشگیری از حوادثوبیماری‌های ناشی از کار موفق شویم منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز خواهد شد.

در نیمه دوم جلسه نیرومند معاونت روابط کار اداره کار استان اصفهان، رئیس اداره بازرسی کار، کار‌شناس ارشد حوزه معاونت درمان تامین اجتماعی، و معاونت اجتماعی اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی به سوالات حاضرین درخصوص مباحثقانون کار، طبقه بندی مشاغل، مشاغل سخت و زیان آور، امور حوادثو بیمه‌ای و سایر موارد به حاضرین پاسخ دادند.

لازم به ذکر است برحسب نظر سنجی از حاضرین، شرکت کنندگان جلسه را بسیار عالی و بی‌نظیر توصیف و خواستار تداوم این گونه جلسات بوده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز