خبرگزاری کار ایران

در سال گذشته صورت گرفت:

اجرای بیش از ۵۵۰ کیلومتر لوله گذاری آب در شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۲۹

در سال گذشته بیش از ۲۱۸ کیلومتر توسعه شبکه آب، ۱۲۲ کیلومتر اصلاح شبکه و ۳۲ کیلومتر عملیات لوله گذاری خط انتقال آب اجرا شد که درمجموع ۳۹۷ کیلومتر عملیات لوله گذاری آب در سطح استان اصفهان صورت گرفته است.

ایلنا: مدیر اجرایی طرح های آب شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به عملیات آبرسانی به واحدهای مسکن مهر در سطح استان اشاره کرد و گفت: تاکنون ۳۰۰ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع اجرا گردیده و نیز ۱۲ مخزن با ظرفیت ۵۰ هزار مترمکعب احداثشد که در این راستا کلیه واحدهای مسکن مهر تکمیل شده در سطح استان تحت پوشش طرح آبرسانی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حسن غلامی در ادامه به میزان عملیات لوله گذاری در سال جاری در سطح استان پرداخت و اعلام کرد: علی رغم محدودیت منابع مالی شرکت در شش ماهه اول سال جاری بیش از ۱۰۶ کیلومتر توسعه شبکه آب، ۴۳ کیلومتر اصلاح شبکه و ۱۱ کیلومتر اجرای عملیات لوله گذاری انتقال آب در دستور کار قرار گرفت و در نهایت ۱۶۰ کیلومتر عملیات لوله گذاری آب در سطح استان انجام شده است و این درحالیست که اجرای بیش از ۵۵۰ کیلومتر لوله گذاری در طی ۱۸ ماه در شرایط سخت محدودیت منابع مالی شرکت صورت گرفته است.

مدیر اجرایی طرح های آب هدف از اجرای عملیات لوله گذاری آب را برخورداری مردم از آب سالم و بهداشتی عنوان کرد و بیان داشت: تأمین و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی مردم از اولویت های اصلی شرکت است و بدین منظور پس از شناسایی منابع آبی عملیات لوله گذاری و توسعه شبکه آب اجرایی می شود.

وی اضافه کرد: ر این اساس طی یک سال اخیر احداث۲۹ مخزن با ظرفیت ۸۸ هزار و ۳۰۰ مترمکعب در دستور کار قرار گرفت که هم اکنون ۱۷۵۰۰ مترمکعب آن در مدار بهره برداری قرار گرفته و ۱۱هزار و ۹۵۱ مترمکعب از این حجم نیز در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

غلامی به احداث۱۴ ایستگاه پمپاژ در سنوات اخیر اشاره کرد و گفت: ۱۰ ایستگاه پمپاژ تکمیل شده و ۱۸ ایستگاه پمپاژ نیز در برنامه اجرایی قرار دارد.

وی افزود: به موازات عملیات اجرای لوله گذاری و ساخت مخزن، ارتقای کیفیت در اجرای پروژه های فوق الذکر یکی از اولویت های اساسی است که در این ارتباط تلاش گردیده موارد ذیل پیگیری شود: تهیه و توزیع CD ضوابط و دستورالعملهای اجرایی پروژه ها در بین ناظرین، آموزشهای چهره به چهره ناظرین مقیم در شهرستانها، مهندسی مجدد پروژه ها و نهایتاً استفاده از تکنولوژیهای روز در اجرای پروژه هاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز