خبرگزاری کار ایران

مدیرحوادثوفوریتهای پزشکی اصفهان خبر داد:

۴کشته و ۹مصدوم، قربانیان تصادفات اخیر رانندگی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۲۱

برخورد دوخودروی پراید و پژو و همچنین برخوردخودروی پژو پارس بادرخت ۴کشته و۹مصدوم برجای گذاشت.

ایلنا: مدیرحوادثوفوریتهای پزشکی اصفهان گفت: طی تماسی با اتاق فرمان شهرستان اصفهان اعلام شد دو خودروی پراید و پژو در محور ورزنه - اصفهان، مقابل روستای شاطور اسلام آباد به شدت با یکدیگر برخورد کردند که حال جسمی هر هشت نفر از سرنشینان وخیم گزارش شد.
به گزارش " ایلنا " از اصفهان؛ " راستین " افزود: پس از دریافت گزارش چهار واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵، به محل اعزام و مصدومان را پس از ارائه اقدامات اولیه به بیمارستان های الزهرا(س) و شریعتی منتقل کردند.
وی با اشاره به حادثه ای دیگرگفت: در تماسی دیگر با اتاق فرمان شهرستان اصفهان اعلام شد یک خودروی پژوپارس درابتدای اتوبان شهید چمران به شدت با یک درخت برخوردکرده که حال جسمی هر پنج نفر از سرنشینان وخیم گزارش شد.
وی تصریح کرد: پس از اعلام گزارش دو واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدکه متاسفانه سه نفر از سرنشینان این خودرو در محل حادثه و پیش از رسیدن کارشناسان اورژانس ۱۱۵ به دلیل شدت جراحات وارده جان باختند.

وی تصریح کرد: دو نفر دیگر از سرنشینان پژو به بیمارستان امین منتقل شدند که متاسفانه یکی دبگر از این مصدومان نیزدر بیمارستان جان خود را از دست داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز