خبرگزاری کار ایران

مدیر کل استاندارد استان اصفهان خبر داد:

۲ واحد متخلف تولید کننده لوله پلیکا(pvc) در اصفهان، پلمپ شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۷۶

۲ واحد تولید کننده لوله پلیکا(pvc) به دلیل تولید فاقد استاندارد پلمپ وبه مراجع قضائی معرفی شدند.

ایلنا: ۲ واحد تولید کننده لوله پلیکا(pvc) به دلیل تولید فاقد استاندارد پلمپ وبه مراجع قضائی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، طی بررسی های انجام شده توسط بازرسین این اداره کل واحد های تولیدی مذکور پس از احراز تخلف مبنی بر تولیدات فاقد کیفیت و غیر استاندارد، نداشتن پروانه کاربرد علامت استاندارد و استفاده از ضایعات در تولید، پلمپ و به مراجع قضائی معرفی شدند.

به گفته شفیعی مدیر کل استاندارد استان اصفهان: از آنجائی که قبلآ به صورت کتبی و شفاهی به واحد های تولید کننده این نوع محصولات که شامل استاندارد اجباری هستند، تذکرات لازم جهت استاندارد سازی محصولات و کسب پروانه استاندارد داده شده است ولی گاهأ شاهد تخلفاتی در زمینه تولیدات غیر استاندارد با استفاده از ضایعات و تولید بی کیفیت هستیم.

وی با اشاره به این مطلب که کاربرد و استفاده از این تولیدات غیر استاندارد در سازه ها و ساختمانها، و…، سلامتی و امنیت مردم را مستقیماً مورد تهدید قرار می دهد، گفت: با توجه به تذکرات داده شده، طبق قوانین و مقررات اداره استاندارد به طور جدی با اینگونه تخلفات برخورد خواهد نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز