خبرگزاری کار ایران

اسفند ماه امسال در اصفهان برگزار می‌شود:

نخستین جشنواره ملی دست سازه‌های فلزی با قرازه

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۴۴

نخستین جشنواره ملی دست سازه های فلزی با قرازه که در راستای تحقق بخشیدن به اهداف اولین همایش ملی صنعت قرازه آهن که در۲۶ آذر ماه در اصفهان برگزارشد، دبیر خانه دائمی آن در اصفهان شکل گرفته است، قراراست اسفند ماه با معرفی اثرات برتردر حوزه ابتکارات ایجاد شده در حوزه دست سازه های فلزی با قرازه برگزیدگانی را انتخاب کند تا از این راه برای ترویج فرهنگ استفاده ازقرازه در جامعه تلاش کند.

مدیر روابط عمومی شرکت فلز تدارک فولاد مبارکه اصفهان، با اشاره به برگزاری اولین جشنواره ملی دست سازه‌های فلزی با قرازه دراسفند ماه امسال دراصفهان گفت: این جشنواره جهت فرهنگ سازی مزایای صنعت قرازه درجامعه برگزار می‌شود.
امین احمدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا تاکید کرد: در اولین جشنواره دست سازه‌های فلزی با قرازه آهن؛ کلیه هنرمندان، دانشجویان؛ خانواده‌ها، دانش آموزان و دوستداران محیط زیست می‌توانند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.
وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال به این جشنواره تا ۳۰ بهمن ماه خواهد بود ادامه داد: پس از پایان ارسال و بررسی آثار رسیده به دبیر خانه جشنواره توسط داوران، علاوه بر آنکه به همه شرکت کنندگان جوایزی اهداء می‌شود ۵ جایزه نفیس به بهترین اثراعطا خواهد شد.
احمدی با اشاره به اینکه محدو یت شرکت برای حضور در این جشنواره وجود ندارد و کلیه رده‌های سنی می‌توانند آثاری که در قالب صنایع دستی، طرح صنعتی، و هر گونه و سایل و ابزاری که با استفاده از قرازه تهیه شده است دراین جشنواره شرکت کنند.
دبیر اولین همایش دست سازه‌های فلزی با قرازه تصریح کرد: شرکت کنندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www. feleztadarok. ir مراجعه کنند تا از کلیه ضوابط این جشنواره مطلع شوند.
وی با بیان اینکه، جشنواره دست سازه‌های فلزی با قرازه به مدت یکروز دراسفند ماه در اصفهان برگزار می‌شود بیان داشت: داروران این جشنواره از اساتید بخش صنعت و دانشگاه هستند که به داوری آثار می‌پردازند.
احمدی گفت: امیدورایم با گام‌هایی که برای تبیین جایگاه قراضه درجامعه در حال برداشته شدن است بتوانیم در راستای فرهنگ سازی استفاده بهینه از این کالای استراتژیک دربین مردم گام‌های مثبت برداریم.
وی درباره خروجی اولین همایش صنعت قرازه که آذر ماه در اصفهان برگزار شد ادامه داد: بعد ازاین همایش مدیران شرکت فلز تدارک فولاد مبارکه با اعضای کمیسیون اقتصادی و صنایع و معادن مجلس دیدار کردند که در این نشست بر اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم، اصلاح قانون مالیات‌های بند(ج)؛ ساخت اسکله فلزی در بنادر شمال جهت واردات قرازه، تدوین استراتژی برای عرضه و تقاضای کالای استراتژیک، اصلاح قانون گمرگی جهت واردات قرازه آهن؛ جلوگیری از صادرات و کانتینرقرازه و اصلاح قانون حذف خودرو‌های فرسوده و پایین آوردن عمر خودرو‌های تولیدی در کشور از ۲۰ سال به ۱۵ سال بود.
مدیرروابط عمومی شرکت فلز تدارک فولاد مبارکه اصفهان ادامه داد: با جلساتی نیز که با قائم مقام اتاق بازرگانی ایران و مدیران شرکت فلز تدارک در کیش برگزار شد نیز بر اصلاح قوانین بر‌ای صادرات وواردات قرازه و دیگر مباحثآن تصمیم گیری شد که در هفته آینده به صحن علنی مجلس خواهد رفت که امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته در این راستا بتوانیم اهمیت صنعت قرازه را برای مسئولان تبیین کنیم و بتوانیم برای تامین نیاز‌های داخلی صنعت گام‌های اساسی برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز