خبرگزاری کار ایران

مشاورعالی شهردار اصفهان تاکید نمود:

گرایش شهرداری ها به توسعه گردشگری یک ضرورت است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۰۵

شایسته است اصفهان با همۀ توانمندی ها و جاذبه های بی نظیر خود جایگاه والاتری را در حوزۀ گردشگری به خود اختصاص دهد.

ایلنا: مشاورعالی شهردار اصفهان با بیان اینکه جایگاه فعلی شهر اصفهان در صنعت گردشگری هرگز با قابلیت های آن مطابقت نمی کند، اظهار داشت: در سال آینده شهرداری با فعالیت سازمان توسعه گردشگری به برنامه ریزی و پویایی این حوزه در شهر می پردازد.

به گزارش " ایلنا " از اصفهان، " مهدی جمالی نژاد " با اشاره به گزارش نشریه " فایننشال تایمز " که به موضوع مقاصد اصلی گردشگری در سال ۲۰۱۴ پرداخته و ایران را به دلیل جاذبه های منحصر به فرد در فهرست " پربازدیدترین " کشورهای دنیا در سال ۲۰۱۴ قرار داده است، گفت: در زمان کنونی روی آوردن شهرداری ها به سمت توسعه گردشگری یک ضرورت است.
وی با بیان اینکه توسعه پایدار در شهرها در صورتی تضمین می شود که عوامل فرهنگی بخش جدایی ناپذیر راهبردهای دستیابی به آن تلقی شود، افزود: لازم است این راهبردها را در پرتو زمینه - های تاریخی، اجتماعی و فرهنگی هر جامعه طراحی نمود.
معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان های شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه درعصر حاضر رابطه ای دوجانبه بین فرهنگ و گردشگری به وجود آمده است، تصریح کرد: فرهنگ منبعی حیاتی برای توسعۀ گردشگری محسوب می شود و گردشگری هم سهم مهمی در توسعه دیپلماسی فرهنگی دارد.
" جمالی نژاد " اظهار داشت: آنچه اصفهان را جهانی کرده است، روح ایمان و ایثار، فلسفه، اندیشه و هنر اصیل و غنی ایرانی - اسلامی است که در روح و اجزای بناهای این شهر تبلور یافته و ذره ذرۀ فضاهای آن را عطر آگین نموده است.
وی تاکید کرد: شایسته است اصفهان با همۀ توانمندی ها و جاذبه های بی نظیر خود جایگاه والاتری را در حوزۀ گردشگری به خود اختصاص دهد.
مشاورعالی شهردار اصفهان با بیان اینکه سهم فعلی شهر اصفهان در صنعت گردشگری هرگز با قابلیت های آن مطابقت نمی کند، ادامه داد: در سال آینده شهرداری با فعالیت سازمان توسعه گردشگری به برنامه ریزی و پویایی این حوزه در شهر می پردازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز