خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان:

تجمیع پلاک‌های ریزدانه مسیر احیای بافت فرسوده را هموار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۰۹

برای تسریع روند احیای بافت‌های فرسوده شهری باید به سمت تجمیع پلاک‌های ریزدانه حرکت کنیم.

ایلنا: مدیر عامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در بافت فرسوده قرار نیست فرسوده سازی کنیم بلکه باید در این بافت‌ها نوسازی انجام شود، افزود: برای تسریع روند احیای بافت‌های فرسوده شهری باید به سمت تجمیع پلاک‌های ریزدانه حرکت کنیم.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ حسین جعفری تصریح کرد: دفا‌تر نوسازی باید در محله‌های شهر فعال شود تا طی مذاکراتی با ساکنان پلاک‌های ریزدانه و تجمیع این پلاک‌ها، مسیر احیای بافت فرسوده را هموار کنیم.
جعفری پلاک‌های فاقد سند مالکیت را از دیگر موانع موجود در مسیر احیای بافت فرسوده دانست و خاطرنشان کرد: ۶۰ درصد از املاک واقع در بافت فرسوده اصفهان با مشکل سند مالکیت روبرو است و ورود دستگاه‌هایی نظیر اداره ثبت اسناد و املاک به عرصه نوسازی بافت‌های فرسوده برای حل مشکل این پلاک‌ها ضروری است.
وی اظهار داشت: با وجود تاکید در قانون برای ورود همه دستگاه‌ها برای حل معضلات بافت فرسوده، مشکلات همچنان باقی است و ورود همه دستگاه‌ها به عرصه نوسازی بافت فرسوده می‌تواند مسیر احیای این بافت‌ها را هموار کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز