خبرگزاری کار ایران

رئیس دفتر آموزش، پژوهش و فناوری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خبر داد:

برگزاری اولین آزمون جامع استانداردهای مهارتی فرهنگی هنری سال تحصیلی ۹۳-۹۲

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۷۷

اولین آزمون جامع استانداردهای مهارتی فرهنگی هنری سال تحصیلی ۹۳-۹۲ همزمان با سراسر کشور در ۵ شهرستان استان برگزار می‌شود.

ایلنا: اولین آزمون جامع استانداردهای مهارتی فرهنگی هنری سال تحصیلی ۹۳-۹۲ همزمان با سراسر کشور در ۵ شهرستان استان برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رئیس دفتر آموزش، پژوهش و فناوری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: این آزمون به همت دفتر آموزش، پژوهش و فناوری این اداره کل در کلیه رشته‌های شاخه کارودانش که شامل: گرافیک کامپیوتری، تصویرسازی، تصویر برداری، چهره سازی، مدیریت خانواده، چاپ دستی، صفحه آرایی، بسته بندی، صفحات وب، نگارگری، عکاسی آتلیه، عکاسی دیجیتال و تولید چند رسانه‌ای، به صورت تئوری و عملی و همزمان با سراسر کشور در شهرستان‌های اصفهان، مبارکه، نجف آباد، گلپایگان و آران و بیدگل برگزار خواهد شد.
پرویز طاهری ادامه داد: بیش از ۵۰۰۰ نفر شامل آقایان و خانم‌ها در کل استان در این آزمون شرکت خواهند کرد.
گفتنی است اولین آزمون جامع استانداردهای مهارتی فرهنگی هنری سال تحصیلی ۹۳-۹۲ صبح جمعه بیستم دی ماه ساعت ۹ صبح در سه حوزه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان، مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک اصفهان و مرکز تربیت معلم حضرت فاطمه الزهرا(سلام الله علی‌ها) برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز