خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات اسکواش استان اصفهان خبر داد:

بازسازی تنها سالن اسکواش اصفهان با حمایت خیران

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۱۰

مراحل ترمیم و بازسازی تنها سالن اختصاصی اسکواش شهر اصفهان در مجموعه ورزشی شهید نصر با حمایت خیران پایان یافت.

ایلنا: رئیس هیات اسکواش استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه مراحل ترمیم و بازسازی تنها سالن اسکواش شهر اصفهان پس از ۵ ماه باکمک باشگاه فولاد ماهان به عنوان خیر طرح به پایان رسید و قرار است با حضور مسئولان استانی و کشوری به همراه تعدادی دیگر از طرح‌های به اتمام رسیده مجمع خیران ورزش یار افتتاح شود و مورد استفاده مجدد قرار گیرد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ سید هَدا محمدی افزود: تنها سالن اختصاصی اسکواش در شهر اصفهان از ابتدای احداثآن در اوایل دهه ۸۰ تا کنون مورد مرمت و بازسازی قرار نگرفته بود و نیاز اساسی به تعمیر اصولی داشت.
سید هدا محمدی با بیان اینکه باشگاه فولاد ماهان سپاهان به عنوان خیر هزینه ترمیم و بازسازی این طرح را برعهده داشت تصریح کرد: کف پوش، شیشه‌ها و دیواره‌های دوکورت اسکواش کاملاً استاندارد شده است، مشکل رختکن برطرف شده و مجموعه بهداشتی اختصاصی برای این سالن جانمایی و احداثشده است.
رئیس هیات اسکواش استان اصفهان بیان کرد: علاوه بر این، برق کشی سالن کاملاً عوض شده و عملیات اجرایی سامانه گرمایشی و سرمایش آن نیز انجام شده است.
وی ادامه داد: به دنبال بازسازی تنها سالن اختصاصی اسکواش شهر اصفهان به صورت کلی و اصولی و طبق استانداردهای بین المللی از این پس می‌توانیم میزبانی مسابقات کشوری و اردوهای تیم ملی را نیز برعهده بگیریم و به این ترتیب فصلی نو پیش روی اسکواش اصفهان ترسیم خواهد شد.
محمدی به فعالیت مجمع خیران ورزش یار نیز اشاره کرد و گفت: تشکیل این مجمع به واقع یکی از نیازهای اساسی ورزش اصفهان بود، چرا که با توجه به کمبود اعتبارات دولتی و مشکلات اقتصادی که بر فضای کشور حاکم است استفاده از ظرفیت خیران به شدت احساس می‌شد.
رئیس هیات اسکواش استان اصفهان خاطرنشان کرد: خیران اصفهانی پیش از این در بحثمدرسه سازی و سلامت حضوری فعال و تأثیر گذاری داشته‌اند و اکنون نیز به عنوان اولین مجمع ورزش یار در کشور فعالیت می‌کنند که وجود آن‌ها اثرات و برکات بسیاری برای ورزش اصفهان و کشور به همراه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز