خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه انتظامی استان اصفهان خبر داد:

خودروی سواری با ۲ میلیون ۴۵۰ هزار تومان ریال خلافی و ۴۲ فقره تخلف متوقف شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۰۸

خودروی سواری تویوتا آریون به‌دلیل داشتن تخلفات زیاد و داشتن ۲۴۵۰۰۰۰۰ ریال خلافی توسط ماموران گشت ویژه پلیس راه استان اصفهان توقیف و روانه پارکینگ شد.

ایلنا: رئیس پلیس راه انتظامی استان اظهار داشت: ماموران گشت ویژه پلیس راه استان اصفهان در محور اصفهان به شیراز حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه خودروی تویوتا اریون را متوقف و سوابق ان را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ سرهنگ «رضا رضایی» با بیان اینکه طی استعلام از خودروی متوقف شده مشخص شد خودروی فوق ۲۴۵۰۰۰۰۰ ریال جریمه در سوابق رانندگی خود دارد افزود: مجموعا این خودرو تعداد ۴۲ فقره تخلف در پرونده خود به ثبت رسانده است.

سرهنگ رضایی با بیان اینکه براساس قانون پلیس موظف است خودروهای بالای یک میلیون خلافی را توقیف کند اظهار داشت: رانندگانی که مرتکب تخلف می‌شوند در اصل به حقوق دیگران و خود احترام نگذاشته و در مواقعی حتی با مرتکب شدن تخلفات باعثایجاد صدمات و لطمات جبران ناپذیری برای دیگران که روزانه شاهد ان هستیم می‌شوند.

وی یاد اور شد: بیایید با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در سلامت و حفظ جان خود و دیگران سهیم باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز