خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در مراسم افتتاح مجتمع رفاهی اردوگاه اصفهان:

ضرورت وجود اردوگاه کاردرمانی در استان جهت نگهداری زندانیان مواد مخدر

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۲۹

با توجه به تعداد زیاد زندانیان مواد مخدر در اصفهان، وجود اردوگاه کاردرمانی برای کاهش فشار بر زندانیان امری ضروری است.

ایلنا: رئیس کل دادگستری استان اصفهان در آیین افتتاح و بهره‌برداری از طرح مجتمع رفاهی پیش‌ملاقات اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی استان اصفهان، اظهار کرد: استان اصفهان با وجود محکومان مواد مخدر نیاز به چنین جایی داشت و باید پیگیری شود تا پروژه تکمیل شده و فشار بر روی زندانیان کمتر شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ احمدخسروی افزود: در ابتدای ورود خود در استان اصفهان دو موضوع را در اولویت کاری خود قرار دادم که موضوع نخست بررسی پرونده‌ها بوده است، به دلیل اینکه با بررسی‌هایی انجام شده، مشخص شد در بعضی از شعب دادگستری استان تراکم کیفی پرونده‌ها وجود دارد که این امر سبب اطاله دادرسی شده است.

رئیس دادگستری استان اصفهان با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی باید پرونده‌های موجود دادگاه‌ها را کاهش و اوقات رسیدگی به آن‌ها را کوتاه کند، گفت: در همین سه ماه گذشته هشت هزار پرونده از پرونده‌های مانده دستگاه قضایی استان حذف شد.

وی ادامه داد: از این هشت هزار پرونده شش هزار پرونده مربوطه به محاکم و دو هزار مورد مربوط به اجرای احکام بوده است که از شش هزار پرونده نام برده، سه هزار و ۵۰۰ پرونده قدیمی بوده است.

خسروی با بیان اینکه تا جایی که امکان دارد درصدد اجرای طرح جمعیت کیفری کشوری در استان اصفهان هستیم، بیان کرد: طرح اجرایی کاهش جمعیت کیفری در زندان‌ها به معنای این نیست که با مجرمان و متهمان که اخلال ایجاد می‌کنند برخورد نکنیم، بلکه با سارقان حر‌فه‌ای و کلاهبرداران برخورد می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز