خبرگزاری کار ایران

در های همکاری های دو جانبه ایران با اروپا باز شد:

اعلام آمادگی و همکاری شرکت‌های اروپایی با فولاد مبارکه اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۳۳

مدیران عامل شرکت‌های اس ام اس زیماگ و اتوتک آلمان با حضور در شرکت فولاد مبارکه اصفهان و دیدار با مدیرعامل این شرکت به بررسی راهکارهای همکاری دوجانبه در خصوص اجرای طرح‌های توسعه پرداختند.

ایلنا: در این دیدار باتوجه به لغو تحریم‌ها، شرکت‌های اروپایی آمادگی خود را برای حضور در مجموعه فولاد مبارکه اصفهان و همکاری در اجرای هرچه سریعتر طرح‌های توسعه ابراز نمودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیر عامل شرکت اس ام اس زیماگ آلمان، ضمن ابراز خوشحالی از حضور در شرکت فولاد مبارکه درخصوص تعهدات این شرکت در مقابل فولاد هرمزگان و تأمین قطعات یدکی موردنیاز این شرکت و همچنین توسعه هرمزگان بخصوص طرح جامع این شرکت و انجام بخشی از پرفورمنس و همچنین رفع مغایرتهای کارخانه دولومیت و فولادسازی فولاد هرمزگان بحثو تبادل نظر گردید و مقرر شد که کارشناسان این شرکت با حضور در فولاد مبارکه و فولاد هرمزگان نسبت به انجام امور فوق اقدام نمایند.

دامِن، همچنین آمادگی خود را برای حضور در مناقصه مربوط به نوردگرم دوم فولاد مبارکه اعلام و کپی اسناد مناقصه را دریافت نمودند ضمن اینکه مقرر گردید جهت راه‌اندازی RHT(پروژه مربوط به تولید فولادهای مخصوص خودروسازی) در ناحیه فولادسازی همکاری لازم بعمل آورند. همچنین توافق شد که شرکت اس ام اس زیماگ در پروژه‌های توسعه فولاد مبارکه شرکت نمایند.

گفتنی است وبر مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت آلمانی اتوتک که در رأس هیئتی به شرکت فولاد مبارکه اصفهان سفر کرده بود پس از بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه به خبرنگار ما گفت: شرکت اتوتک بیش از صد سال است که در بخش موادمعدنی و فلزات فعالیت دارد و ساخت کارخانجات تولید کنستانتره و گندله سازی از اهم فعالیت‌های این شرکت می‌باشد.

وی گفت: بیش از ۷۰ درصد کارخانجات گندله‌سازی جهان توسط این شرکت انجام شده است و ۳۵ سال است که در بازار ایران حضور دارد و در زمان تحریم‌ها مجوز فروش تکنولوژی به ایران را از اتحادیه اروپا دریافت کرده است.

مدیرعامل شرکت اتوتک با اشاره به اینکه در ساخت و راه‌اندازی واحد گندله‌سازی فولاد مبارکه همکاری داشته است، گفت: هدف از این بازدید در واقع بهینه‌سازی تجهیزات گندله سازی می‌باشد چرا که شرکت فولاد مبارکه اصفهان راهکارهای بسیار خوبی برای بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت گندله سازی اجرا نموده است. لذا ما برای همکاریهای درازمدت و استراتژیک آماده هستیم چرا که کارخانه گندله‌سازی فولاد مبارکه اصفهان، بزرگترین واحد گندله‌سازی جهان است و یکی از معدود کارخانجاتی است که بسیار پاک و تمیز است، پرسنل بسیار مجرب و کارآزموده این واحد باعثشده است که ظرفیت ۴ میلیون تنی گندله‌سازی این شرکت به ۱/۷ میلیون تن افزایش یابد بدون اینکه تجهیزی به این خط اضافه شده باشد.

ایشان در ادامه گفت: کارخانه گندله سازی فولاد مبارکه اصفهان به عنوان الگو می‌تواند به کشورهای دیگر معرفی شود چرا که توانایی احداثچنین خطوطی برای فولاد مبارکه در سایر کشورها مهیاست.

وبر بیان داشت: شرکت اتوتک با همکاری فولاد مبارکه اصفهان می‌تواند بین ۱۰ تا ۱۵ درصد دیگر با بهینه‌سازی تجهیزات و اضافه کردن چند تجهیز دیگر ظرفیت تولید گندله سازی این شرکت را افزایش دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز