خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس هیات اسکی شهرستان فریدونشهرخبر داد:

برگزاری رقابت‌های اسکی کشور درفریدونشهر اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۲۶

مسابقات اسکی نونهالان و نوجوانان قهرمانی کشور به میزبانی هیات اسکی استان اصفهان یکم و دوم بهمن ماه در شهرستان فریدونشهر برگزار می شود.

ایلنا: نایب رئیس هیات اسکی شهرستان فریدونشهر اظهار داشت: سه نفر از اسکی‌بازان فریدونشهر به نام‌های فرهاد یسلیانی، مجید قلانی و محمدامین رفیعی به رقابتهای اسکی شهرنشینان کشور که ۲۴ و ۲۵ دیماه در پیست شمشک برگزار می‌شود اعزام شدند.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ حسین رفیعی با بیان اینکه این رقابت‌ها با شرکت شهرهایی که در لیگ کشوری حضور ندارند برگزار می‌شود، تصریح کرد: اسکی‌بازان تیم ملی برای بالا بردن آمادگیشان و کشورهای خارجی نیز در این رقابت‌ها حضور دارند.
نایب‌رئیس هیات اسکی شهرستان فریدون‌شهر در ادامه به رقابت‌های اسکی نونهالان و نوجوانان قهرمانی کشور اشاره کرد و افزود: این مسابقات در فریدونشهر به میزبانی هیات اسکی استان اصفهان در تاریخ یکم و دوم بهمن‌ماه قرار است برگزار شود اما هم به دلیل بارندگی احتمالی و هم به دلیل ایام دهه فجر به فدراسیون پیشنهاد کردیم که این رقابت‌ها را در تاریخ‌های ۱۶ و ۱۷ بهمن‌ برگزار کند.
وی با بیان اینکه بیشتر اسکی‌بازان نونهال و نوجوان اصفهان را اسکی‌بازان فریدون‌شهری تشکیل می‌دهند گفت: البته باید این را هم بگویم که تاکنون ترکیب نهایی تیم مشخص نشده است و به‌احتمال بسیار زیاد اسکی‌بازانی از تمام شهرستان‌ها در قالب تیم استان حضور خواهند داشت.
رفیعی تاکید کرد: سال گذشته در رقابت‌های اسکی شهرنشینان رتبه دوم کشور را کسب کردیم و تیم نونهالان و نوجوانان بسیار خوبی نیز در اصفهان وجود دارد.
وی در ادامه به کمبود امکانات اشاره و اضافه کرد: به دلیل نبود چوب دروازه و مربیان کافی اسکی‌بازان ما تمرین مناسبی نداشتند، ناهمواری‌هایی روی پیست داریم که حداقل به ۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم تا بتوانیم با انفجار این ناهمواری‌ها را برطرف کنیم.
نایب‌رئیس هیات اسکی فریدونشهر تصریح کرد: به دلیل اینکه شیب بسیار بالایی وجود دارد جاده‌ای نداریم تا بتوان ماشین برفکوب را به قله برای کوبیدن برف بفرستیم و از مسئولان استان تقاضا داریم رسیدگی و همکاری لازم را در این مورد داشته باشند تا بتوانیم میزبان خوبی برای رقابت‌های کشوری باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز