خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

توقیف ۳۲۶ خودرو با خلافی بیش از یک میلیون تومان در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۷۹

۳۲۶ دستگاه خودرو با خلافی بیش از یک میلیون تومان طی ۲۰ روز گذشته در راه‌های شهری و برون شهری استان توقیف شدند.

ایلنا: فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با تلاش گشت‌های ویژه نامحسوس پلیس راهور و راه استان اصفهان طی ۲۰ روز گذشته ۳۲۶ خودروی متخلف با خلافی بیش یک میلیون تومان شناسایی و توقیف شدند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ سردار «عبد الرضا آقاخانی»، افزود: براساس ماده ۸ قانون جدید راهنمایی و رانندگی تمامی خودروهای توقیفی به پارکنیگ منتقل و رانندگان خودرو‌ها با تشکیل پرونده جهت شرکت در کلاس‌های آموزشی و سیر مراحل قانونی به پلیس راه و راهور استان معرفی شدند.

این مقام مسئول عنوان داشت: برابر قانون در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به ۱۰ میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند خودروی وی توقیف خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: همچنین در این مدت گواهینامه ۴۸ راننده متخلف که نمره منفی آنان به عدد ۳۰ رسیده بود نیز توسط کار‌شناسان پلیس راهور استان ضبط شد.

این مقام مسئول عنوان داشت: براساس قانون جدید رسیدگی به تخلفات و جرایم راهنمایی و رانندگی پلیس به رانندگان متخلف طبق تخلفی که انجام می‌دهند یک نمره منفی در کارنامه آن‌ها ثبت می‌کند که اگر این نمرات به عدد ۳۰ برسد گواهینامه آن‌ها به مدت سه ماه ضبط خواهد شد.

سردار آقاخانی قانونمداری را یکی از مولفه‌های اصلی اقتدار پلیس توصیف کرد و اظهار داشت: پلیس نماد و سمبل قانون در کشور است و باید با همه آحاد جامعه به یک میزان برابر با قانون رفتار کند و اجازه ندهد عده کمی که مرتب مرتکب تخلف شده و از انجام تخلف حادثه ساز ابایی ندارند امنیت شهروندان را با تهدید مواجه سازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز