خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان در دیداربا هیأت پارلمانی مجلس سنای مکزیک مطرح کرد:

اصفهان با ظرفیت های بالقوه ای که دارد آماده افزایش مناسبات و ارتباطات با کشور های دیگر است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۸۲

بر اساس سیاست های محوری دولت در زمینه گسترش همکاریها و مناسبات بین استانها و کشور های خارجی، استان اصفهان آماده تعمیق روابط با کشور مکزیک است.

ایلنا: استاندار اصفهان، در دیدار با رئیس کمیسیون روابط خارجی مجلس سنای مکزیک گفت: اصفهان به عنوان یکی از مهمترین استان های کشور ایران، سالیان متمادی و در دوره های مختلف، پایتخت ایران بوده و آثار زیادی از زمان های گذشته باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از اصفهان، " رسول زرگر پور " تصریح کرد: اصفهان مرکز صنایع دستی کشور است و دهها قلم از این صنایع دستی، ممهور به مهر اصالت یونسکو می باشد؛ این نشان دهنده هنرمند بودن مردم اصفهان است و به همین خاطر هر هیأت خارجی که به ایران سفر نماید، علاقه مند به بازدید از آثار تاریخی و صنایع دستی و جاذبه های گردشگری اصفهان است.

وی با اشاره به وجود ۱۰ هزار واحد صنعتی فعال و دهها دانشگاه بزرگ و کوچک و مراکز علمی و تحقیقاتی در رشته های مختلف و ۱۵ درصد تولید ناخالص ملی در این استان، این موارد را زمینه مناسبی برای افزایش مناسبات و ارتباطات با کشور های دیگر دانست.

استاندار اصفهان به تبلیغات غرب در خصوص عدم حضور بانوان در عرصه های مختلف در ایران اشاره نمود و افزود: علیرغم این تبلیغات، بیش از ۶۰ درصد ظرفیت دانشگاه های ما را بانوان تشکیل داده و در سمت های مختلف اجرایی مشغول فعالیت می باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز