خبرگزاری کار ایران

مدیر فرهنگی هنری و تفریحی شهرداری اصفهان خبر داد:

برگزاری نمایشگاه طرح‌های ترافیکی در پل خواجو

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۴۱

در این نمایشگاه ۳۵ طرح گرافیکی که ازسال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۲ در شهر نصب شده، به عنوان منتخب طرح‌های تبلیغاتی کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان در محور ترافیک، برای بازدید عموم شهروندان به نمایش درآمده است.

ایلنا: پنجشنبه و جمعه هر هفته نمایشگاه طرح‌های گرافیکی با موضوع ترافیک و عبور و مرور ایمن در پاتوق شهروندی در ضلع جنوبی پل خواجو برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیر فرهنگی هنری و تفریحی شهرداری اصفهان گفت: در این نمایشگاه ۳۵ طرح گرافیکی که ازسال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۲ در شهر نصب شده، به عنوان منتخب طرح‌های تبلیغاتی کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان در محور ترافیک، برای بازدید عموم شهروندان به نمایش درآمده است.
مهدی بقایی افزود: توجه به چراغ عابر پیاده، استفاده موتور سیکلت سواران از کلاه ایمنی، پرهیز از سرعت غیر مجاز، عدم صحبت با تلفن همراه در حین رانندگی، نزدن بوق بیجا، نبستن راستگرد خیابان‌ها، رعایت فاصله طولی، بستن کمربند ایمنی، برخورداری از برنامه ترافیکی و… مجموعه موضوعاتی است که در این طرح‌ها به آن اشاره شده است.
مدیر فرهنگی هنری و تفریحی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه از سال ۱۳۸۸ تا کنون طی هر سال، چندین هزار تابلوی تبلیغاتی در شهر به موضوع ترافیک و عبور و مرور اختصاص یافته است، تصریح کرد: در شرایطی که ترافیک به یک مسئله مهم در تمامی کلانشهر‌ها تبدیل شده است، انتظار می‌رود اجرای این طرح‌های آموزشی در کنار راهکارهای قانونی و اعمال صحیح مقررات، بتواند به کاهش مشکلات ترافیکی شهر منجر شود.
بقایی تولید کتاب‌ها و نشریات طنز، برگزاری مانورهای شهری با حضور سفیران نوجوان، تولید بازی‌ها و نرم افزارهای آموزشی و… را از دیگر اقدامات کمیته فرهنگ شهروندی در حوزه حمل و نقل و ترافیک ذکر نمود و خاطرنشان کرد: براساس برنامه بلندمدت این دبیرخانه در بهره گیری از رسانه‌های مردمی در اشاعه مفاهیم شهروندی، مجموعه‌ای از کلیپ‌های زیبا و جذاب آموزشی با موضوعات ترافیکی در حال تولید است که پس از اتمام مراحل تولید، جهت استفاده عموم شهروندان از طریق بلوتوثوارد دستگاه تلفن همراه شهروندان اصفهانی خواهد شد.
وی اضافه کرد: این کلیپ‌ها با حجم اندک و زمان کوتاه ۲۰ الی ۳۰ ثانیه تولید شده و در ساخت آن تلاش شده است، غنای محتوایی و جذابیت فراوان بصری مورد توجه قرار گیرد تا عموم شهروندان به صورت خودجوش نسبت به انتقال و اشاعه آن اقدام نمایند.
گفتنی است نمایشگاه طرح‌های ترافیکی روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۶:۳۰ الی ۲۰:۳۰ جهت بازدید رایگان شهروندان دایر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز