خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

اجرای پروژه‌های آبی اصفهان و حوزه زاینده‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۳۲

خشکسالی های اخیر و مشکلات بی آبی استان، ضرورت اجرای پروژه های آبی اصفهان و حوزه زاینده رود را بیشتر می کند.

ایلنا: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: با توجه به خشکسالی‌های اخیر امید است این بارش‌ها همچنان ادامه یابد به طوریکه پروژه‌های آبی اصفهان و حوزه زاینده رود باید با قدرت و توان هرچه بیشتر اجرا شود و مسوولین استان و کشور همانند دوران دفاع مقدس از نگاه منطقه‌ای جدا و نگاهی ملی داشته باشند.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ وحید فولادگر افزود: صرفه جویی در مصرف‌آب یک ضرورت است که فرهنگسازی در زمینه صرفه جویی در مصرف فقط بر عهده مسوولین آب نیست بلکه همه دستگاه‌های مربوطه باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند. عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: رسانه‌ها در این زمینه نقش بسیار موثری دارند که می‌توانند شهروندان را به صرفه جویی در مصرف آب تشویق کند.
فولادگر با اشاره به آلودگی هوای اصفهان عنوان کرد: با توجه به نقش حمل و نقل عمومی در آلودگی هوا لازم است اعتبارات لازم برای کاهش آلودگی و گسترش ناوگان حمل و نقل عمومی انجام شود.
وی با تاکید بر تغییر بوم اصفهان از استانی صنعتی استانی به گردشگری گفت: پروژه‌هایی که باعثتغییر بوم کلانشهر اصفهان می‌شود باید مورد توجه مسولان مربوطه قرار گیرد.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به سوخت نیروگاه‌ها افزود: نیروگاه‌های اصفهان هنوز از گاز به عنوان سوخت استفاده نکرده و همچنان ۲۰ درصد آلودگی هوا مختص نیروگاه‌ها می‌باشد لذا لازم است این مهم مورد توجه مسوولان مربوطه قرار گیرد.
فولادگر با تاکید بر ساماندهی مشاغل مزاحم در اصفهان تصریح کرد: هفته گذشته جلسه‌ای با حضور مدیرکل محیط زیست و کمیسیون حمل و نقل و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار شد که پیشنهاد راه اندازی مجتمع‌های صنفی برای اینگونه مشاغل ارائه شد تا از طریق شهرداری جانمایی‌های لازم صورت گیرد.
وی تاکید کرد: لازم است تسهیلات بانکی و مکان‌هایی ارزان برای اینگونه مشاغل در نظر گرفته شود.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر مناسب سازی معابر برای تردد معلولان گفت: مناسب سازی معابر برای تردد معلولان یک ضرورت است که همواره در بودجه سال‌های گذشته مورد توجه بوده امید است در بودجه سال آینده نیز این مهم به طور ویژه در دستور کار قرار گیرد.
فولادگر ضمن تشکر از شهرداری اصفهان برای ارسال لایحه بودجه در زمان مقرر عنوان کرد: فعالیت‌های لازم در جهت تدوین بودجه از ماه‌ها قبل آغاز شده و اقدامات کار‌شناسی لازم بر روی بودجه صورت گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز