خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

۲۳۰ سایت اینترنتی فروش داروهای غیر مجاز در اصفهان کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۷۷

در این رابطه گردانندگان اصلی این سایت ها نیز در عملیات های ویژه پلیس فتا دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه های آنها ۱۳۰۰ قلم از داروها و تجهیزات پزشکی غیر مجاز و تقلبی کشف و ضبط شد.

ایلنا: فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی ۲۳۰ سایت اینترنتی فروش داروهای غیر مجاز و دستگیری گردانندگان این سایت‌ها توسط کارآگاهان پلیس فتای این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سردار «عبد الرضا آقاخانی» با بیان این خبر اظهار داشت: یکی از برنامه‌های این پلیس در راستای مبارزه جدی و قاطعانه با مجرمان و اخلالگران در فضای سایبر، برخورد قانونی با سایت‌های فروش داروهای غیر مجاز و تقلبی است که در این زمینه طی ۹ ماهه امسال کار‌شناسان این پلیس موفق شدند تعداد ۲۳۰ وب سایت فعال در این زمینه را شناسایی کنند.

وی افزود: در این رابطه گردانندگان اصلی این سایت‌ها نیز در عملیات‌های ویژه پلیس فتا دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه‌های آن‌ها ۱۳۰۰ قلم از دارو‌ها و تجهیزات پزشکی غیر مجاز و تقلبی کشف و ضبط شد.

این مقام مسئول بیان داشت: گردانندگان وب سایت‌های شناسایی شده در زمینه فروش داروهای غیر مجاز و تقلبی افزایش قد، افزایش و یا کاهش وزن و تجهیزات پزشکی تقلبی فعالیت می‌کردند و در این مدت توانسته بودند با جذب مشتری‌های خود مبالغ هنگفتی را به جیب بزنند.

وی بیان داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و مته‌مان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل و با قرار صادره روانه زندان شدند.

سردار آقاخانی، به کسانی که از طریق فضای سایبر اقدام به تبلیغ و فروش غیر قانونی دارو و تجهیزات پزشکی تقلبی کرده و سلامت مردم را با خطر مواجه می‌کنند هشدار داد و گفت: پلیس فتا به دقت فعالیت‌های مجرمانه را در اینترنت رصد می‌کند و در جهت تامین امنیت و آسایش کاربران فضاهای مجازی برخوردهای قانونی را با عاملان اخلال در این فضا بعمل می‌آورد.

این مقام انتظامی همچنین به مردم نیز توصیه کرد، به تبلیغات فروش دارو و تجهیزات پزشکی در سایت‌های اینترنتی توجه نکنند زیرا بررسی‌ها نشان می‌دهد اکثر این وب سایت‌ها اقدام به فروش تجهیزات تقلبی پزشکی و داروئی غیر مجاز خطرناک کرده و بخشی از آن‌ها نیز از این طریق کلاهبرداری کرده و وجوه مردم را بدون اینکه کالایی را به آنان تحویل دهند دریافت کرده و مشتریان هم که هیچ نشانی از آن‌ها ندارند مجبورند برای همیشه قید پول خود را بزنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز