خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان تاکید کرد:

زیرساخت‌ مجتمع‌های خدماتی - رفاهی بین راهی را در اصفهان گسترش و بهبود می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۷۶

با توجه به توسعه و پیشرفت کمی و کیفی حمل و نقل در کشور؛ نیاز است که هر چه سریعترنسبت به نوسازی فرسوده ترین ناوگان در بخش بار و مسافراستان اصفهان نیز اقدامات اساسی صورت گیرد.

ایلنا: مدیر کل جدید حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان گفت: استان اصفهان از راههای شریانی کشور و در مسیر ۴ کریدور شمال به جنوب و غرب به شرق قرار دارد و بدلیل جوابگو نبودن اقدامات فیزیکی صورت گرفته نیازمند ایمن سازی و هوشمند کردن جاده‌ها در نقاط حادثه خیز و کاهش تلفات و تصادفات در محورهای مواصلاتی می‌باشد که این امر با همکاری اداره راه و شهرسازی محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، داریوش امانی، با بیان اینکه نوسازی ناوگان از نیازهای اساسی در زمینه توسعه و ارتقاء صنعت حمل و نقل در کشور است ادامه داد: با توجه به توسعه و پیشرفت کمی و کیفی حمل و نقل در کشور می‌طلبد نوسازی این ناوگان پیش از پیش در دستور کار قرار گیرد و شاهد نوسازی فرسوده‌ترین ناوگان در بخش بار و مسافر دراستان اصفهان باشیم.

وی با اشاره به اینکه استان اصفهان به عنوان قطب حمل و نقل در کشور می‌باشد گفت: با تلاش در بحثزیر ساختهای حمل و نقل استان و کمک بخش خصوصی می‌توانیم به احداثشهرک و حمل و نقل در شهرستان اصفهان دست پیدا کنیم.

امانی، در بحثآموزش تصریح کرد: جدی‌تر از گذشته آموزش رانندگان بخش حمل ونقل جاده‌ای پیگیری خواهد شد.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌ها با بیان اینکه استان اصفهان دارای رتبه اول در احداثمجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی است اظهارداشت: ایجاد زیرساختهای مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی که در گذشته انجام شده و همچنین مجتمع‌های جدید الاحداثرا بهبود می‌دهیم و انشاء اله به شاخص‌های قابل قبولی دست خواهیم یافت.

وی در بخش خدمات دهی پایانه‌ها به مسافران این امیدواری را داد که بحثتکریم ارباب رجوع را به نحو احسن انجام خواهیم داد.

امانی در پایان با اشاره به ضرورت همکاری مثمرثمر بین دستگاههای ذیربط افزود: اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان خواهان تعامل هر چه بیشتر با پلیس راه، اداره کل راه و شهرسازی، اورژانس، هلال احمر و سازمانهای مربوطه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز