خبرگزاری کار ایران

شهردار دهق خبر داد:

اختصاص ۲ میلیارد ریال بودجه برای روکش آسفالت معابر شهر دهق

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۷۹

امسال بیش از دو میلیارد ریال صرف روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر دهق شده است.

ایلنا: شهردار دهق گفت: با توجه به تصمیم شرکت گاز مبنی بر اصلاح شبکه گاز رسانی در این شهر، حفاری و لوله گذاری در کلیه معابر اصلی و فرعی شهر دهق صورت گرفت که در این راستا شهرداری دهق در اسرع وقت نسبت به ترمیم ترانشه و روکش آسفالت اقدام نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حسین هاشمی افزود: با تعویض شبکه گاز رسانی این شهر، شبکه سی ساله گاز رسانی شهر دهق به طور کامل استاندارد سازی شد.

وی در ادامه به نشست فرمانداران ویژه شاهین شهر و می‌مه و نجف آباد با هدف بررسی وضعیت راههای مواصلاتی منطقه مهردشت اشاره کرد و گفت: در این نشست بر تسریع در اجرای باند دوم محور دهق به پلیس راه شاهین شهر و همچنین تسریع در برنامه مطالعاتی محور دهق به تهران از طریق شهر می‌مه و اصلاح میدان اصلی شهرک اداری مهردشت تاکید شد.

شهردار دهق در ادامه با اشاره به فعالیت‌های عمرانی و خدماتی صورت گرفته در این شهر در مدت فعالیت دوره چهارم شورای اسلامی شهر گفت: با توجه به هماهنگی مطلوب بین اعضای شورای شهر و شهرداری در اجرای مطلوب برنامه‌های عمرانی و خدماتی، تاکنون شاهد روند مطلوب خدمت رسانی و افزایش رضایتمندی مردم شهر از خدمات شهری بوده‌ایم. وی در ادامه با اشاره به ایجاد کمیسیون‌های مختلف در شورای اسلامی شهر با هدف بهره گیری از تمامی پتانسیل موجود در شهر با هدف رونق و توسعه بیش از پیش گفت: در آینده نزدیک شاهد تحولات عظیم عمرانی، شهرسازی و خدماتی در این شهر خواهیم بود.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات متعدد با مدیران استان و شهرستان با هدف مرتفع سازی مشکلات اداری و مالی، اجرای طرح تفکیک زباله از درب منازل، ایجاد سیستم اتوماسیون اداری و الکترونیکی شدن پرونده‌های شهرسازی و ممیزی املاک، شناسایی فرصت‌های سرمایه گذاری در شهر برای جلب مشارکت‌های مردمی و تعامل با سایر نهادهای دولتی و خصوصی و برگزاری نشست با هیات امناء شهرک صنعتی دهق و استقرار ایستگاه آتش نشانی در شهرک صنعتی از جمله اقدامات شهرداری در چهار ماهه گذشته بوده است.

وی در ادامه با اشاره به سالروز پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی و تشکیل جلسه ستاد دهه فجر این شهر در شهرداری گفت: در ایام دهه فجر امسال ضمن برگزاری جنگ شادی و برنامه‌های متعدد فرهنگی ورزشی، نمایشگاهی از آثار صنایع دستی هنرمندان این شهر به همراه آثار تولیدی مراکز صنعتی، سنتی، خانگی و هنری شهروندان این شهر در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهق برگزار می‌شود.

شهردار دهق در پایان بر مشارکت هرچه بیشتر شهروندان در تحقق شهر سالم و ایمن تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز