خبرگزاری کار ایران

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران تاکید کرد:

وزارتخانه طبق توافق عمل کند؛ واگذاری اختیارات وزارت صنعت به خانه های صنعت و معدن

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۹۶

اجرایی شدن تفاهم نامه تفویض بعضی اختیارات وزارت صنعت به خانه های صنعت، معدن و تجارت باید در راس اولویت ها قرار گیرد.

ایلنا: رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در جلسه کمیته انجمن ها و شعب خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان پیگیری مسایل واحدهای تولیدی واقع در استان ها را از دیگر اولویت های اقدامات خانه دانست و افزود: لازم است واحدهای استان ها مسایل و مشکلات خود را با ما در میان بگذارند تا آنها را پیگیری کنیم.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از اصفهان، " سیدعبدالوهاب سهل آبادی "، با بیان اینکه انجمن های صنعتی هم باید مانند اتحادیه های صنفی دارای اختیارات قانونی شوند، افزود: فضای کشور برای بیان نظرات تشکل ها و بخش خصوصی باز است و می توان در تصمیم سازی ها شریک بود.

وی با اشاره به خشکی زاینده رود گفت: متاسفانه امروز آب در استان اصفهان به یک بحران تبدیل شده و تامین آب صنایع هم با مشکل روبرو خواهد شد که لازم است نمایندگان استان اصفهان به صورت متحد با هم موضوع تامین آب شرب و صنایع اصفهان را پیگیری کنند.

یک عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان هم در این جلسه عنوان کرد: برقراری ارتباط میان خانه ها و ارگان های دولتی شهرستان ها از کارهای مهمی است که باید خانه ها به آن توجه ویژه داشته باشند.

" محمدامین توکل " با بیان اینکه شعب شهرستانی باید صنایع مناطق را به خانه استانی ارتباط دهند، افزود: با اجرایی شدن بحثتفویض اختیارات و سپردن بخشی از آن به خانه های شهرستانها، این ارتباط به صورت فعال تر برقرار خواهد شد.

عضو دیگر هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با بیان اینکه نمایندگان کارفرمایان در هیات های تشخیص بیشترین مشکل کارفرمایان در این هیات ها را عدم آگاهی آنها از قوانین و وظایف خود می دانند، اظهار کرد: انجمن ها و شعب خانه صنعت، معدن و تجارت باید زمینه ای را برای آموزش قوانین به کارفرمایان فراهم کنند.

" محمدرضا برکتین " ادامه داد: امروز با وجود تکنولوژی و امکاناتی مانند سیستم های نوین اطلاع رسانی می توان بستر پرسش و پاسخ حقوقی را برای تولیدکنندگان فراهم آورد و یک مشاوره آنلاین را برای آنها تدارک دید.

وی با بیان اینکه خانه صنعت و معدن در این زمینه برنامه هایی را مطرح کرده است، افزود: کانون کارفرمایان هم قرار است بخش هایی از این طرح را به عهده بگیرد.

در ادامه خزانه دار خانه صنعت، معدن و تجارت ایران استان اصفهان را در بسیاری از موارد الگوی کشور دانست.

" محمدحسین فنایی " با اشاره به اینکه دولت چاره را در این دیده است که به تشکل های خصوصی رو بیاورد، گفت: امروز نگاه ها به خانه صنعت و معدن است و این تشکل با انسجام و ارتباطاتی که دارد می تواند در بخش صنعت و معدن تاثیرگذار باشد.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد ادامه داد: عملکرد ماست که آینده صنعت را در استان ها و کل کشور تعیین می کند.

" فنایی " با ابراز خرسندی از انتخاب " سیدعبدالوهاب سهل آبادی " به عنوان رییس خانه ایران گفت: اصفهان در این زمینه هم الگوی کشور شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز