خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

اجرای پروژه های آبرسانی در حوزه زاینده رود نیاز به نگاهی ملی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۰۱

طرحهای آب رسانی در حوزه زاینده رود و پروژه های انتقال آب به فلات مرکزی باید با توان بیشتر و همراهی مسئولان ملی اجرا شود.

ایلنا: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پروژه های آبی در حوزه زاینده رود و انتقال آب به فلات مرکزی باید با قدرت و توان و سرعت بیشتر اجرا شود و مسئولان استان و کشور همانند دوران دفاع مقدس به این موضوع نگاه ملی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری " ایلنا " از اصفهان؛ " وحید فولادگر "، لزوم صرفه جویی در مصرف آب و فرهنگ سازی در این زمینه را مورد تاکید قرار داد و نقش تاثیرگذار رسانه های گروهی در این امر مهم را یادآور شد و گفت: بحثصرفه جویی در مصرف آب شرب و کشاورزی نیاز به آموزش دارد و مطبوعات و رسانه ها باید به رسالت خود در این خصوص عمل کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان به آلودگی های زیست محیطی کلانشهر اصفهان و سهم عمده خودروها در این زمینه اشاره کرد و افزود: اختصاص اعتبارات لازم برای توسعه حمل و نقل عمومی و کاهش آلودگی ها ضروریست.

وی استفاده از سوخت مازوت در نیروگاهها را عامل مهم در آلودگیهای زیست محیطی کلانشهر اصفهان بیان و به پیگیری های مستمر شورای اسلامی شهر اصفهان در این زمینه اشاره و تصریح کرد: علیرغم این پیگیری ها متاسفانه نیروگاههای این شهر در مواقع بحرانی هوا از مازوت به عنوان سوخت استفاده می کنند و مسئولان استانی هنوز راهکاری برای تغییر سوخت آنها به گاز پیدا نکرده اند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان بر مناسب سازی معابر، خیابانها و اماکن عمومی و اداری برای تسهیل در رفت و آمد معلولان و جانبازان تاکید و اظهار امیدواری کرد: در بودجه سال آینده شهرداری اعتبارات لازم پیش بینی و این مهم در دستور کار مسئولان شهرداری قرار گیرد.

وی از تلاشها و اقدامات مسئولان شهرداری به ویژه معاونت برنامه ریزی و پژوهش و فناوری اطلاعات برای تدوین و ارائه به موقع بودجه سال آینده شهرداری قدردانی و به مه آلودگی فرودگاه اصفهان و تاخیر و کنسل شدن اکثر پروازها اشاره کرد و از مسئولان استان خواست پیگیری ها و اقدامات لازم را برای نصب تجهیزات دید کوتاه در فرودگاه شهید بهشتی به عمل آورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز