خبرگزاری کار ایران

خط و نشان استاندار اصفهان در همایش

صنایع وابسته به نفت ونیرو را تعطیل می کنیم اگر… / آقایان مشکلات شان را حل کنند!

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۰۳

غفلت‌های راهبردی و تاریخی، سبب از بین رفتن تعادل مثلثمحیط زیست، انسان و فعالیت و در نهایت نابودی هوای اصفهان را به همراه داشته است.

ایلنا: استاندار اصفهان در همایش " هوای پاک " اظهار داشت: تعادل بین انسان، محیط زیست وفعالیت انسانی، سبب ایجاد هم‌افزایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از اصفهان، " رسول زرگرپور "، با اشاره به اینکه فعالیت‌های صنعتی انجام شده در اصفهان خارج از ظرفیت‌های این استان بوده است، گفت: در حالی بسیاری از شهرهای کشور، خواستار قرار گرفتن در جایگاه دیار نصف جهان هستند که از مشکلات این استان کوچکترین اطلاعی ندارند.

وی با بیان اینکه تنها روش‌های علمی و کارشناسی شده، جوابگوی مشکل هوای ناپاک اصفهان است، اظهار داشت: یکی از افتخارات دولت تدبیر و امید، پیگیری مطالبات به حق مردم است، اما به طور حتم بروز مشکلی مثل آلودگی هوا ریشه در دهه‌های گذشته داشته و این دولت نمی‌تواند یک شبه مشکلات را برطرف کند.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه برای برطرف شدن مشکل هوای اصفهان هیچ دلیلی ندارد برای سالیان متمادی فقط مطالعه کرد، گفت: بالاخره باید قدم‌های درست را برمی‌داشتیم که در این راستا، طرح جامع کنترل هوای اصفهان، با حضور کارشناسان دانشگاه‌های صنعتی اصفهان، دانشگاه اصفهان و سایر سازمان‌های ذیربط و علمی شکل گرفت.

وی با بیان اینکه در ایجاد طرح جامع کنترل هوای اصفهان به طور حتم مخالفت‌هایی نیز صورت گرفته است، افزود: با اینکه دلیلی برای مورد موافقت گرفتن چنین طرح‌هایی از سوی تمامی افراد وجود ندارد، با این حال طی یک روند ۶ ماهه تمامی نقطه‌ نظرهای ارسالی را در این مورد بررسی خواهیم کرد.

استاندار اصفهان، با اشاره به آلوده‌ زا بودن برخی از صنایع اصفهان تصریح کرد: در صورتی که وزارت نیرو و نفت، قادر به برطرف کردن مشکلات فی‌مابین نباشند، صنایع وابسته به دو وزارتخانه را تعطیل می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز