خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان خبر داد:

برگزاری همایش اندیشه سیاسی اسلام در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۰۸

برگزاری همایش اندیشه سیاسی اسلام در اصفهان، مردم و مسؤولین را با کارکردهای مجلس خبرگان رهبری و نقش ولایت فقیه در پیروزی و تداوم انقلاب آشنا می‌کند.

ایلنا: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در جلسه هماهنگی «همایش اندیشه سیاسی اسلام» در اصفهان بر هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن این همایش تأکید کرد و گفت: برگزاری این همایش در استان، ظرفیت خوبی است تا هم مردم و هم مسؤولین با کارکردهای مجلس خبرگان رهبری و نقش ولایت فقیه در پیروزی و تداوم انقلاب آشنا شوند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، از مسؤولین دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف خواست تا با هماهنگی لازم از فرصت به وجود آمده جهت بهره بردن از علمای مجلس خبرگان و افزایش اطلاعات مجموعه خود در خصوص اندیشه سیاسی اسلام، ‌‌نهایت استفاده را داشته باشند.

استاندار اصفهان نیز گفت: برگزاری این همایش‌ها در بالا بردن اطلاعات مردم در خصوص مأموریت‌های مجلس خبرگان رهبری بسیار مؤثر است و برای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم از کلیه ظرفیت‌های استان استفاده می‌کنیم.

رئیس مرکز تحقیقات اسلامی حکومت اسلامی مجلس خبرگان رهبری، نیز در این جلسه تبیین اندیشه‌های سیاسی اسلام را از وظایف مجلس خبرگان رهبری دانست و گفت: در حال حاضر دشمن به روش‌های مختلف، شبهات بسیاری در خصوص حکومت اسلامی و ولایت فقیه در ذهن مردم و به ویژه جوانان ایجاد کرده است که یکی از اهداف برگزاری این همایش پاسخگویی به همین شبهات است.

لازم به ذکر است همایش «اندیشه سیاسی اسلام» ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه در اصفهان برگزار می‌شود که علاوه بر برنامه اصلی که با حضور مسؤولین دستگاه‌های مختلف صبح روز ۲۹‌ام بهمن تشکیل می‌شود، همایش‌های متعددی برای دانشگاهیان، حوزویان، بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز