خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبر داد:

تشکیل شورای پیشگیری از حوادثاجتماعی در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۰۱

شورای پیشگیری از حوادثاجتماعی با حضور نمایندگان پلیس های تخصصی و دستگاه های دولتی مرتبط با حوزه امنیت اجتماعی در اصفهان تشکیل شد.

ایلنا: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در حاشیه اولین جلسه شورای پیشگیری از حوادثاجتماعی که در سالن اجتماعات معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان برگزار شد گفت: هدف از تشکیل این شورا رصد و پایش آسیب‌ها و حوادثاجتماعی و استفاده از ظرفیت و توان دستگاه‌های مرتبط با حوزه امنیت برای پیشگیری به موقع از آن‌ها است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ سرهنگ «جهانگیر کریمی» افزود: در اولین جلسه این شورا که با حضور نمایندگان پلیس‌های تخصصی و دستگاه‌های دولتی، صدا و سیما، سپاه پاسداران، نمسا، دانشگاه‌ها، اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و… برگزار شد حوادثمبتلابه استان مطرح و در خصوص راهکارهای اساسی پیشگیری از آن‌ها با قابلیت اجرا در طرح‌ها و ماموریت‌های پلیس مورد بحثو تبادل نظر قرار گرفت.

این مقام مسئول عنوان داشت: همچنین در اولین جلسه این شورا تشکیل سه کارگروه مشارکت عمومی، رصد و پایش حوادثاجتماعی و کارگروه عملیات روانی و آموزش همگانی به تصویب رسید و اعضای هرکدام از آن‌ها نیز مخشص شدند.

وی در خصوص وظایف شورای پیشگیری از حوادثاجتماعی گفت: تبادل نظر، تصمیم سازی و تصمیم گیری و تعیین وظایف ادارات و سازمان‌های دولتی و اقدامات پلیس‌های تخصصی، تعیین وظایف و شیوه‌های همکاری سازمان‌های مرتبط برای پیشگیری حوادثاجتماعی از جمله وظایف این شوراست.

سرهنگ کریمی خاطر نشان کرد: دبیرخانه شورای مذکور نیز در معاونت اجتماعی پلیس استان بوده و این دبیرخانه گزارش مصوبات جلسات شورا را به استاندار و مسئولین سازمان‌های ذی ربط ارسال خواهد کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه امنیت محصول مشترک تمامی دستگاه‌ها و ارگانهای دولتی و غیر دولتی و تمامی آحاد مردم است بیان داشت: امیدواریم بتوانیم با ایجاد یک همدلی، همراهی و هماهنگی بین دستگاه‌ها و سازمان‌های همسو در سطح استان، امنیتی پایدار و مطلوب توام با آرامش و رفاه عمومی را برای مردم این استان فراهم کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز