خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان تاکید کرد:

ایجاد اشتغال پایدار در صنوف؛ همکاری متقابل مسئولین استان را می‌طلبد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۰۸

برای ایجاد اشتغال پایدار صنوف و نیز جلوگیری از افزایش قیمت ها باید شهرداری، شورای شهر، اتاق اصناف و سازمان صنعت معدن و تجارت وارد عمل شوند.

ایلنا: استاندار اصفهان در دیدار با هیات رئیسه اتاق اصناف اصفهان با بیان اینکه واحدهای صنفی در اصفهان نیاز به ساماندهی دارند، افزود: تعدد واحدهای صنفی در اصفهان عمدتاً گرانی را به همراه داشته و خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رسول زرگرپور در ادامه تصریح کرد: برای ایجاد اشتغال پایدار صنوف و نیز جلوگیری از افزایش قیمت‌ها باید شهرداری، شورای شهر، اتاق اصناف و سازمان صنعت معدن و تجارت وارد عمل شوند.

زرگرپور افزود: این دستگاه‌ها باید با هماهنگی استانداری برای ساماندهی واحدهای صنفی اتحادیه‌ها و اتاق اصناف با تعیین زمانی مشخص به واحدهای بدون پروانه کسب و واحدهای دارای شرایط اجازه فعالیت داده شود و در مورد سایر واحد‌ها نیز درچارچوب قوانین و مقررات اقدام کنند.

وی بر نقش بازرسی و نظارت اتاق اصناف برجلوگیری از تخلفات احتمالی اشاره کرد و افزود: عدهٔ کمی از صنوف که اصرار بر تخلف داشته باشند از طریق تعزیرات حکومتی در استان و طبق قانون نظام صنفی و قانون تعزیرات حکومتی با آن‌ها برخورد خواهد شد.

زرگرپور به کاهش نرخ تورم در استان اشاره کرد و خواستار رعایت عدل و انصاف و توجه به حقوق شهروندان در قیمت­گذاری کالا‌ها و خدمات توسط اصناف و کمیسیون نظارت شد.

استاندار اصفهان از اصناف و واحدهای تولیدی و صنعتی خواست که پیشنهادهای اصلاحی خود را در خصوص مالیات و مالیات بر ارزش افزوده در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان مطرح کنند تا این پیشنهادات در جهت اصلاح قانون به مراجع ذیربط در کشور ارسال شود.

وی با بیان اینکه در مورد قاچاق کالا نیز پیشنهادهایی به دستگاه‌های ذیربط در کشور ارسال شده است، گفت: مدیریت استان پیگیر این موضوع است و اگر مطالب دیگری نیز در این خصوص وجود داشته باشد بعد از جمع بندی به مراجع کشوری ارائه خواهیم کرد تا اثرات زیانبار اقتصادی قاچاق کالا کمتر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز