خبرگزاری کار ایران

مدیرحوادثوفوریتهای پزشکی اصفهان خبر داد:

امدادرسانی اورژانس ۱۱۵ به ۱۸ کشته و مصدوم در ۴ حادثه

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۱۷

مسمومیت با گازسمی منوکسیدکربن، برخورد خودروی RD با خودروی سمند، برخورد خودرو وانت نیسان با خودروی پژو پارس و همچنین واژگونی پراید، ۱۸ کشته و مصدوم بر جای گذاشت.

ایلنا: مدیرحوادثو فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: طی تماسی با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان دهاقان اعلام شد که فردی در منزلی واقع در خیابان معلم شهرستان دهاقان دچار کاهش سطح هوشیاری شده است. بر همین اساس سریعاً یک واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی۱۱۵ به همراه دو تکنسین فوریت‌های پزشکی پس از ۴دقیقه از اولین تماس، در محل حاضر و مصدوم را که بر اثر روشن نمودن خودرو درپارکینگ دچار مسمومیت با گاز منوکسید کربن شده بود را پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان شهداء دهاقان انتقال دادند.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ راستین همچنین اعلام کرد: در تماسی با اتاق فرمان شهرستان چادگان اعلام شد دو خودرویRD و سمند در محور چادگان به اصفهان مقابل پیست اسکی به شدت با یکدیگر برخورد کردند که حال جسمی سرنشینان خودرو وخیم گزارش شد.
وی افزود: پس از دریافت گزارش یک واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ به همراه دو تکنسین فوریت‌های پزشکی پس از ۱۰ دقیقه از اولین تماس، در محل حاضر و هر ۵ مصدوم را پس از ارائه اقدامات اولیه به بیمارستان ۱۷شهریورچادگان منتقل کردند.
وی اظهار داشت: در گزارشی دیگر به اتاق فرمان شهرستان نایین اعلام شد دو خودروی وانت نیسان وپژوپارس در محور کیلومتر ۲ چوپانان به خور به شدت با یکدیگر برخورد کردند که حال جسمی هر شش نفر از سرنشینان خودرو پژوپارس وخیم گزارش شد.
وی تصریح کرد: دو واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ به همراه ۴ تکنسین فوریت‌های پزشکی، به محل حادثه اعزام شد که متاسفانه دو نفر از سرنشینان این خودرو در محل حادثه و یک نفر درحین انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.
وی افزود: سه نفر دیگر از سرنشینان پژو پس از دریافت خدمات اولیه به درمانگاه چوپانان و همچنین بیمارستان حشمتیه نایین منتقل شدند.
راستین با اشاره به حادثه چهارم اعلام کرد: در تماس تلفنی دیگری با اتاق فرمان۱۱۵ شهرستان لنجان اعلام شد که یک دستگاه خودروپراید درروستای مدیسه این شهرستان، واژگون و حال سرنشینان آن وخیم گزارش شد.
دکترراستین عنوان کرد: پس از اعلام گزارش، یک واحد امدادی از اورژانس پیش‌ بیمارستانی۱۱۵ به همراه دو تکنسین فوریت‌های پزشکی پس از دو دقیقه از اولین تماس، در محل حاضر بر بالین مصدومان حاضر شد که پس از بررسی حال مصدومان، ۶مصدوم این حادثه پس از ارائه خدمات اولیه درمانی، توسط آمبولانس به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز