خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف ۵۳۴ کیلوگرم تریاک و حشیش در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۲۶

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و ماموران انتظامی شهرستان های استان اصفهان توانستند ۵۳۴ کیلو گرم تریاک و حشیش را کشف و ۲۵ سوداگر مرگ را نیز دستگیر کنند.

ایلنا: فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در ادامه کارهای عملیاتی و اشرافیت پلیسی خود بر روی باندهای قاچاق حین گشت زنی در یکی از مناطق شهرستان نایین به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را تعقیب می‌کنند که راننده با مشاهده ماموران از صحنه متواری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ سردار «عبد الرضا آقاخانی» افزود: سرانجام با تعقیب و گریز و استفاده از چند تیر هوایی خودرو متوقف و راننده نیز دستگیر می‌شود و در بازرسی از آن مقدار ۲۹۰ کیلو و ۴۸۰ گرم مواد مخدر تریاک کشف می‌شود.

این مقام مسئول عنوان داشت: در ادامه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پی کسب خبری مبنی بر انتقال مواد مخدر به استان به وسیله یک دستگاه کامیون بنز بلافاصله در محور ورودی اصفهان از مسیر نایین مستقر شده و خودروی مذکور را شناسایی و در بازرسی از آن مقدار ۸۰ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۱۶۴ کیلومواد مخدر دیگر توسط ماموران انتظامی شهرستان‌های شهرضا، نایین، خورو بیابانک، کاشان، سمیرم و خمینی شهر خبر داد و گفت: ۱۷کیلو و ۸۰۰ گرم از مواد کشف شده حشیش بوده است.

این مقام انتظامی از انهدام سه باند بزرگ قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: در عملیات‌های صورت گرفته طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین از قاچاقچیان توقیف و تعداد ۲۵ قاچاقچی و سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند که همگی آن‌ها همراه پرونده تحویل مراجع قضایی داده شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز