خبرگزاری کار ایران

سردار نقدی؛ سالن بین المللی تیراندازی شهید غازی را دراصفهان افتتاح کرد:

ورزش باید توأم با تفریح و نشاط باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۷۳

امروز دشمن دیگر با سلاح جنگی جلو نمی‌آید که ما نیز مانند شهید غازی با سلاح جنگی به مقابله با او برخیزیم. امروز عرصه های فرهنگی دیگری به وجود آمده است که یکی از آنها بحثالگوی اسلامی برای تحقق جامعه اسلامی است.

ایلنا: رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور؛ ۱۰ بهمن ماه که برای افتتاح سالن تیراندازی شهید غازی به اصفهان سفر کرده بود، در سخنانی با اشاره به اینکه در سال‌های دفاع مقدس همواره از اصفهان، جبهه‌های جنگ مورد پیشتیبانی کامل قرار می‌گرفت گفت: شما در اصفهان پادگان‌ها را ساختید، چاه آب حفر کردید و به جبهه‌ها غذا و لباس دادید، بنابراین ما هم امروز هرآنچه که از دستمان برمی‌آید انجام داده و کوتاهی نمی‌کنیم.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از اصفهان، سردار " محمدرضا نقدی "؛ در مراسم افتتاحیه سالن بین المللی تیراندازی سردار شهید حسن غازی در دهکده دفاع مقدس اصفهان با گرامی داشت یاد شهدای اصفهان در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: نباید خود را به پادگان‌ها محدود کنیم، ورزش باید توأم با تفریح و نشاط باشد، احداثچنین فضاهایی به این دلیل مورد قبول است که جوانان با مراجعه به این مکان حس می‌کنند در حال آماده کردن خود برای سربازی امام زمان(عج) هستند.

وی ادامه داد: یکی ازشاخصه‌های مهم الگوی اسلامی و ایرانی توجه به جوانان و آمادگی دفاعی آنهاست که امروز هر دو مورد در اقداماتی مانند افتتاح این سالن تیراندازی جمع شده و به منصه ظهور رسیده است.

سردارنقدی تأکید کرد: جوانان ما نباید به شکل جوانان غربی اوقات فراغت خود را به بطالت بگذرانند و در همین حال نباید از لذت بردن نیز محروم شوند که البته مصداق این لذت بردن همراه با تعالی، افتتاح این مکان است.

وی تأکید کرد: امیدوارم این مجموعه به الگویی برای ساخت مجموعه‌های مشابه در کل کشور تبدیل شود، همچنین تیراندازی اولین و جذاب ترین ورزش کشور لقب بگیرد چرا که ایرانی‌ها باید رتبه اول تیراندازی در جهان را داشته باشند و برای این منظور باید تیراندازی را ازپادگان‌ها به شهرها بیاوریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشورگفت: وقتی نام شهیدی را روی چنین سال‌هایی می‌گذاریم قلب شهید شاد می‌شود، در این صورت فقط این نیست که نام شهید روی سالن بوده و محتوا چیز دیگری باشد.

وی با بیان اینکه ساخت هزارسالن ورزشی اگربه هر نهاد دیگری که مدعی است داده می شد مطمئنا نمی توانست ادامه داد: برخی می‌گویند وضع بسیج خیلی خوب است درحالی که اینطورنیست و ما برای تحقق اهداف باید تلاش کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز