خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان:

ارائه نظرات و حضور مستمر اصفهان در فرایندهای سیاستگذاری فاوا در کشور ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۶۵

مشارکت و تعامل دستگاه‌های اجرایی و همچنین تعامل با سازمان‌های بالادست درجهت تسهیل اجرای برنامه‌های فاوا ضروری است.

ایلنا: استاندار اصفهان، در جلسه شورای راهبری توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان که با هدف بررسی و اجرای سند راهبردی و تصویب کمیته‌های ۵گانه تشکیل شد، گفت: کمیته‌های راهبردی باید با تشکیل جلسات منظم به هنگام سازی این سند را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رسول زرگر‌پور، با اشاره به اینکه کمیته‌های راهبردی نیز باید با تشکیل جلسات منظم به هنگام سازی این سند را در دستور کارخود قرار دهند گفت: توانمندسازی و ارتقای دانش و آگاهی منابع انسانی نیز در سطوح مدیریت راهبردی و کاربردی باید از سوی مدیران مربوطه مد نظر قرار گیرد.

وی مشارکت و تعامل دستگاه‌های اجرایی در جهت تسهیل اجرای برنامه‌های فاوا را خواستار شد و اظهار داشت: تدوین، مدیریت و پشتیبانی از برنامه‌های توسعه فاوا برای تحقق دولت الکترنیک و همچنین سلامت تجارت و آموزش الکترونیک باید در دستور کار قرار گیرد.

استاندار اصفهان تعیین سیاست­‌ها وخط مشی‌های توسعه فناوری اطلاعات و برنامه‌های اجرایی فاوای استان و همچنین به روز رسانی مستمر این برنامه‌ها را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: ارائه نظرات و حضور مستمر در فرایندهای سیاستگذاری فاوا در کشوربرای اصفهان ضروری است، چراکه تعامل با سازمان‌های بالادست درزمینهٔ فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌تواند عاملی برای پیشرفت شود.

گفتنی است در این جلسه تشکیل کمیته‌های راهبردی توسعه زیرساخت‌ها و منابع انسانی، توسعه محتوا و کاربردی در استان، توسعه نهاد‌ها(بخش خصوصی) در ستاد، توسعه سیاست و راهبرد در استان و کمیته‌های فناوری اطلاعات شهرستان‌ها تصویب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز