خبرگزاری کار ایران

در حوداث۲ روز گذشته در اصفهان رخ داد:

۵ نفرفوت کردند؛ ۹ نفر مصدوم شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۰۷

طی ۴۸ساعت گذشته، یک مورد مسمومیت با گازسمی منوکسیدکربن و واژگونی سه خودرو در استان، ۹ نفر مصدوم و پنج نفر جان خود را از دست دادند.

ایلنا: مدیرحوادثوفوریتهای پزشکی اصفهان با یبان ۴ حادثه ویژه طی ۴۸ ساعت گذشته گفت: ساعت ۶:۱۵صبح امروز شنبه ۱۲بهمن ماه ۹۲ طی تماسی با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان اصفهان اعلام شد که دونفر در منزلی واقع درمنطقه پینارت دچار کاهش سطح هوشیاری شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، غفور راستین، با اشاره به اینکه با اعلام این خبرسریعاً یک واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ به همراه دو تکنسین فوریت‌های پزشکی پس از ۶دقیقه از اولین تماس، درمحل حاضر و مصدومین را که دچار مسمومیت با گاز منوکسید کربن شده بود را پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان شریعتی انتقال دادندکه حال هر دو نفر خوب رو به بهبود است.

راستین، اظهارداشت: ساعت ۱۲:۵۹ روز جمعه۱۱بهمن ماه۹۲طی تماسی با اتاق فرمان شهرستان نایین اعلام شد یک دستگاه خودروی پراید در محور ترانزیتی نایین به اردستان واژگون شده که حال جسمی سرنشینان خودرو وخیم گزارش شد.

وی افزود: پس از دریافت گزارش یک واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ به همراه دو تکنسین فوریت‌های پزشکی پس از ۱۰ دقیقه از اولین تماس، در محل حاضر شدندکه متاسفانه هرسه سرنشین خودروبراثرجراحات شدید دردم جان خودراازدست داده بودند.

وی با اشاره به حادثه‌ای دیگردر‌‌ همان روز عنوان نمود: ساعت ۱۱:۰۹، طی تماسی با اتاق فرمان شهرستان فریدن اعلام شد یک دستگاه خودروی پژوپارس در محور اصفهان به داران(خروجی شهرداران روبروی قطب صنعتی) واژگون شده که حال جسمی هر ۴ نفر از سرنشینان خودرو پژوپارس وخیم گزارش شد.

وی تصریح کرد: پس از اعلام گزارش یک واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی۱۱۵ به همراه ۲ تکنسین فوریت‌های پزشکی، به محل حادثه اعزام شد که متاسفانه یک نفر از سرنشینان این خودرو در محل حادثه و یک نفر درحین انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

وی افزود: دو نفر دیگر از سرنشینان پژو پس از دریافت خدمات اولیه به بیمارستان شهیدرجایی داران منتقل شدند.

راستین، بااشاره به حادثه چهارم اعلام کرد: ساعت ۱۵دقیقه بامدادروز پنج شنبه ۱۰بهمن ماه۹۲، طی تماس تلفنی با اتاق فرمان ۱۱۵ شهرستان لنجان اعلام شد که یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در محور زرین شهر به سمت ورنامخواست، واژگون و حال سرنشینان آن وخیم گزارش شد.

وی گفت: پس از اعلام گزارش دو واحد امدادی از اورژانس پیش‌ بیمارستانی ۱۱۵ به همراه ۴ تکنسین فوریت‌های پزشکی و به علت مسافت زیاد تا پایگاه اورژانس۱۱۵ پس از ۲۲دقیقه از اولین تماس، در محل حاضر بر بالین مصدومان حاضر شد که پس از بررسی حال مصدومان، ۵مصدوم این حادثه پس از ارائه خدمات اولیه درمانی، توسط آمبولانس به بیمارستان شهدای لنجان منتقل کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز