خبرگزاری کار ایران

در اصفهان صورت گرفت؛

کشف ۱۳۲ قلم اموال مسروقه از محل اختفاء مجرمان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۱۱

با دستگیری ۵ زن و مرد سارق در یک باند سرقت توسط ماموران پلیس مرکز استان اصفهان، ۱۳۲ قلم اموال مسروقه کشف شد.

ایلنا: فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت گسترده یک باند در زمینه سرقت موضوع رسیدگی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانشهر اصفهان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ سرهنگ «حسن یاردوستی» با اشاره به بررسی سوابق اعضای باند و مشخص شدن اینکه مجرمان آن تحت تعقیب هستند، عنوان داشت: ماموران با اجرای طرحی ویژه مخفیگاه آنان را تحت نظر قرار داده و نهایتا در عملیاتی ضربتی با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر وارد شدند.

سرهنگ «یاردوستی» اضافه کرد: متهمان که در حال استعمال مواد مخدر بودند در این عملیات دستگیر و ماموران در بازرسی از محل تعداد ۱۳۲ قلم انواع اموال مسروقه، همچنین از آنان ۲۰ عدد پایپ شیشه‌ای، مقادیری مواد مخدر شیشه و هروئین کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه مخفیگاه مته‌مان محلی جهت اوراق کردن خودروهای مسروقه در نظر گرفته شده بود، افزود: در بازرسی از این محل تعداد ۲ دستگاه خودرو مسروقه که جهت اوراق شدن به این مکان منتقل شده بود، کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مته‌مان با تشکیل باندی ضمن سرقت خودرو‌ها و محتویات داخل آن در امر خرید و فروش مواد مخدر نیز فعالیت گسترده‌ای داشتند، اظهار داشت: در بین یکی از سارقان دختری ۱۳ ساله مشاهده شد که در پوشش مردانه در ارتکاب جرایم بخصوص خرید و فروش مواد مخدر با این گروه همکاری می‌کرد.

«یاردوستی» در پایان با بیان اینکه تاکنون تعدادی از مالباختگان شناسایی و اموال مسروقه به آنان تحویل شده است، خاطر نشان کرد: با تشکیل شدن پرونده، تمامی اعضاء این باند جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز