خبرگزاری کار ایران

در سه ماهه سوم سال جاری صورت گرفت:

پاسخگویی سامانه امداد و ارتباطات مردمی آبفای اصفهان به یش از۳۰هزارنفر

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۴۰

سامانه امداد و ارتباطات مردمی ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان درسه ماهه سوم سال جاری به بیش از ۳۰ هزار و ۴۲ تماس در سطح شهر اصفهان پاسخ داده است.

ایلنا: در سه ماهه سوم سال جاری، سامانه امداد و ارتباطات مردمی ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به بیش از ۳۰ هزار تماس تلفنی در شهر اصفهان پاسخ داده است.

به گزارش روابط عمومی آبفای اصفهان، این تماس ها بیشتر درمورد طرح مشکلات شهروندان در زمینه رفع مشکلات شبکه فاضلاب بوده است.

به گزارش " ایلنا " از اصفهان، در این مدت، با توجه به قدمت و فرسودگی شبکه فاضلاب شهر اصفهان ۳ هزار و ۴۲ مورد از تماسهای مردمی مربوط به حوادثشبکه فاضلاب بوده که در این زمینه ۵۰۸ مورد گرفتگی منهول، هزار و ۲۵۷ مورد پس زدگی سیفون، ۲۵۷ مورد ترمیم دریچه و ۳۱ مورد نشست آسفالت در شبکه فاضلاب و… گزارش شده است.

همچنین در بخش آب ۳۸۰ مورد ترکیدگی لوله اصلی و ۹۵ مورد ترکیدگی لوله فرعی در شبکه آب گزارش شده که با اعزام به موقع اکیپ حوادثآبفا این حوادثدر کوتاه ترین زمان ممکن رفع شدند و نیز در این مقطع ۴ هزار و ۵۹۸ مورد حادثه انشعاب آب به وقوع پیوست که با تلاش پرسنل حوادثآبفا مهار گردید.

لازم به یادآوری است: رفع حوادثآب در کوتاه ترین زمان ممکن برای شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان بسیار حائز اهمیت است چرا که جلوگیری از پرت آب در سالهایی که استان با بحران کم آبی مواجه می باشد یکی از دغدغه های مهم آبفای استان اصفهان است.

این درحالیست که در سال جاری شرکت آب و فاضلاب استان به منظور تأمین آب شرب مشترکین به دلیل محدودیت منابع آبی با چالش های زیادی روبرو بوده که این امر موجب گردید در تابستان سال جاری برخی از مناطق در شهر اصفهان بعضاً با افت فشار آب مواجه شوند و این رویداد افزایش ارتباطات مردمی با سامانه ۱۲۲ آبفای استان را نسبت به سالهای قبل دربر داشت.

گفتنی است، در پاییز و زمستان سال جاری تماس های مکرر مردمی با سامانه ۱۲۲ همچنان ادامه دارد چراکه کمبود منابع آبی استان و افت فشار آب مناطق مختلف شهری را در نیمه دوم سال نیز به همراه داشت و نوسان در فشار آب مشترکین تماس های پی در پی مردمی را با سامانه ۱۲۲ در تمام فصول سال رقم زده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز