خبرگزاری کار ایران

در اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان برگزار شد:

دهمین جلسه کارگروه ارتقاء سطح خدمات مسافر استان اصفهان

کد خبر : ۱۴۲۲۸۲

دهمین جلسه کارگروه ارتقاء سطح خدمات شرکت‌های حمل و نقل مسافربری در اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان برگزار شد.

ایلنا: دهمین جلسه کارگروه ارتقاء سطح خدمات شرکت‌های حمل و نقل مسافربری در اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ جلسه ماهیانه کارگروه ارتقاء سطح خدمات شرکت‌های حمل و نقل مسافر استان با حضور مدیر کل، تشکل‌های صنفی حمل و نقل مسافر استان و نماینده پلیس راه استان اصفهان و نماینده اداره کل تامین اجتماعی در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

در ابتدا مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان با مطلوب توصیف نمودن این جلسات اظهار امیدواری کرد با تعامل و همکاری متقابل اداره کل و تشکل‌های صنفی حمل و نقل مسافربری استان خدمات رسانی به مسافران خصوصاً در ایام نوروز ۹۳ به نحوی مطلوب‌تر از گذشته افزایش یابد.

امانی تصریح کرد: حمل و نقل در استان اصفهان جایگاه مطلوبی برخوردار است و نقاط ضعف در وضعیت حمل و نقل مسافر نباید اینجایگاه را خدشه دار کند بلکه باید به نقاط قوت تبدیل شود.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان در این جلسه از مسئولان درخواست کرد که با توجه به نزدیکی پایان سال و تعطیلات نوروزی سرویس دهی مناسبی را برای مسافران در دستور کار خود قرار دهند.

در این جلسه مقرر شد طبق درخواست نماینده پلیس راه، سی دی‌های آموزشی جهت ارتقاء فرهنگ ترافیک مسافران در تلویزیون اتوبوس‌ها پخش شود که این موضوع با استقبال انجمن‌ها همراه بود و مورد تائید قرار گرفت.

همچنین مقرر شد در جلسه بعدی به مسائل و مشکلات بیمه رانندگان و شرکت‌ها و تمدید کارت هوشمند آنان و به مشکلات ثبت ساعت رانندگان در پاسگاه‌های پلیس راه اصفهان - تهران، کاشان - تهران و جندق رسیدگی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز