خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان:

شهرداری اصفهان آماده خدمت‌رسانی به مردم در روزهای برفی‌است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۳۲

همراه با بارش برف در اصفهان، تمام اکیپ‌ها و ماشین آلات خدمات موتوری از جمله دستگاه نمک پاش، تانکرهای حاوی محلول آب نمک، گریدر و کمپرسور در حال فعالیت و ارائه خدمات جهت تامین ایمنی شهروندان در سطح شهر هستند.

ایلنا: ماشین آلات خدمات موتوری شهرداری اصفهان برای ایجاد امنیت شهروندان در جاده‌های برفی مشغول فعالیت هستند.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان اظهار داشت: همراه با بارش برف در اصفهان، تمام اکیپ‌ها و ماشین آلات خدمات موتوری از جمله دستگاه نمک پاش، تانکرهای حاوی محلول آب نمک، گریدر و کمپرسور در حال فعالیت و ارائه خدمات جهت تامین ایمنی شهروندان در سطح شهر هستند.
حمیدرضا صبور افزود: حدود ۱۱۰ نفر از نیروهای خدماتی به همراه ماشین آلات خدمات موتوری جهت تردد آسان شهروندان در سطح شهر اقدام به نمک پاشی و شن پاشی در معابر نموده و این اقدامات در برخی معابر همچنان ادامه دارد.
مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در صورت اعلام نیاز مناطق ۱۵ گانه به انجام اقداماتی همچون نمک پاشی و شن پاشی در معابر منطقه، نیروهای لازم اعزام شده و اقدامات لازم در جهت تسهیل در تردد شهروندان صورت می‌گیرد.
صبور تاکید کرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه مشکل در زمینه آبگرفتگی و مسدود شدن کانال‌ها و جوی‌ها و یخ زدگی معابر می‌توانند مراتب را به سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان جهت پیگیری اطلاع دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز