خبرگزاری کار ایران

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب‌الزمان(عج) تاکید کرد:

با هم‌افزایی و همگرایی در رسانه‌ها می‌توانیم پیام انقلاب و اسلام را به گوش جهانیان برسانیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۰۴

رسالت خطیر رسانه‌ها در شرایط فعلی مبنی بر رساندن صدای حق و حقیقت به مردم جهان است در این زمینه نقش رسانه‌ها در انعکاس دستاوردهای انقلاب کلیدی است.

ایلنا: مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب‌الزمان(عج) با اشاره به اینکه نقش رسانه‌ها در انعکاس دستاوردهای انقلاب کلیدی است ادامه داد: درحال حاضر می‌توانیم نمونه کوچکی از اثرات انقلاب اسلامی را در بیداری اسلامی برخی از کشورهای جهان شاهد باشیم و امروز ابرقدرت‌ها در گفتار و رفتارشان اذعان دارند که انقلاب اسلامی توانسته نقشه معادلات جغرافی منطقه خاورمیانه را تغییر دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ محمد رحیم تمیزی‌فر؛ بیان داشت: ما می‌توانیم با یک هم‌افزایی و همگرایی در رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها، پیام انقلاب و اسلام را به گوش جهانیان برسانیم.

وی ادامه داد: امروز شاهدیم که بسیاری از کشور‌ها به این استقلال ایران پی برده‌اند و روزبه‌روز شاهد افزایش استفاده مردم دنیا از شعارهای انقلابی مردم ایران در راهپیمایی‌های ضد استکباریشان هستیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب‌الزمان(عج) تصریح کرد: مستکبران غربی - آمریکایی امروز با در پیش گرفتن استراتژیک ضد اسلامی و استفاده از تاکتیک‌های اسلام هراسی و ایران هراسی و تحریک افکار عمومی علیه سپاه و بسیج به عنوان بازوان قدرتمند ولایت‌فقیه به دنبال نابودی تنها نظام جمهوری اسلامی و مستقل جهان هستند.

تمیزی فر، با اشاره به اینکه نیروهای انقلابی و اسلامی باید بیش از گذشته از قابلیت‌ها و توانمندی‌های رسانه در مقابله با اسلام هراسی و ایران هراسی استفاده کنند بیان داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی از دومنظر خارجی و داخلی قابل عرضه است که این امر روزبه‌روز بیشتر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز