خبرگزاری کار ایران

معاون پژوهش، برنامه ریزی و فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان تاکید کرد:

افزایش کیفیت محیط زیست با توسعه فضای سبز

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۳۸

برای توسعه فضای سبز استان، ۲۲۰ میلیارد تومان از بودجه سال آینده شهرداری در نظر گرفته شده است.

ایلنا: برای توسعه فضای سبز استان، ۲۲۰ میلیارد تومان از بودجه سال آینده شهرداری در نظر گرفته شده است.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ معاون پژوهش، برنامه ریزی و فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه توسعه حمل ونقل عمومی و اجرای پروژوه‌هایی که کیفیت محیط زیست شهری را ارتقا می‌دهد گفت: حمل ونقل عمومی برای کاهش استفاده از خودروهای شخصی در سفرهای درون شهری تقویت می‌شود.
ابوالقاسم گلستان ن‍ژاد گفت: مهم‌ترین مبحثدر توسعه حمل ونقل عمومی راه اندازی مترو است در کنار توسعه حمل ونقل عمومی، توسعه فضای سبز از دیگر مواردی است که کیفیت محیط زیست را افزایش می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه ۲۲۰ میلیارد تومان از بودجه سال آینده به فضای سبز اختصاص یافته افزود: قرار است این اعتبار برای تملک، تکمیل و توسعه فضای سبز موجود، ایجاد فضای سبز جدید، ساماندهی و نگهداری فضای سبز و تامین آب وشبکه آبرسانی هزینه شود.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان با بیان اینکه امسال ۸۳ میلیارد تومان به فضای سبز اختصاص داده شده است اذعان داشت: سهم فضای سبز از بودجه سال آینده نسبت به امسال ۱۳۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.
وی اضافه کرد: ۱۰۰ میلیارد تومان از ۲۲۰ میلیارد تومان بودجه فضای سبز به تملک زمین برای توسعه فضای سبز اختصاص می‌یابد و ۱۱ پارک شهری و ۲۸ پارک محله‌ای در سال ۹۳ در اصفهان احداثمی‌شود.
گلستان‌نژاد ادامه داد: توسعه کمربند سبز در مناطق ۵ و۶، ایجاد فضای سبز در دو طرف بزرگراه شهید دستجردی نیز در سال آینده پیش بینی شده است و بخش‌هایی از کمربند سبز در مناطق ۲،۴و ۱۱ نیز اجرایی می‌شود و پارک ۱۰۰ هکتاری نیز در منطقه ۱۳ در حاشیه نا‍ژوان ایجاد می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز